Du er her sammen med andre akkurat nå. I dag har ulike mennesker vært på besøk, og totalt har besøkt bloggen min siden august 2010!

lørdag 15. desember 2012

Julepynt og (mye) snø!

 
Så satt vi her da, mens himmelens sluser har sendt snøfiller så store som små bandasjer i hele dag.
Vi må nok ha fått nærmere halvmeteren.
Og jeg ELSKER det!
Jeg elsker all snø i desember. Da er alt lov.
Er ikke like smørblid når disse snømengdene kommer i mars.

 
Ellers, Liatorpen har fått "pønta sæ" og er så fornøyd.
Lyslenke og granbarkranser fra Ikea gjorde at det ble jul i kroken dens også.

 
Fant en fantastisk, gammel ryggsekk på låven til min pappas barndomsgård i sommer.
Nå er den vasket etter en nevrotisk sykepleiers krav, og har fått pynte seg med litt julegaver.

 
Og så litt skryt til Panduro:
Tror ikke jeg vet om bedre sted å kjøpe gavepapir! De er så herlige og bra i kvalitet!
Da snakker jeg om dem som er i litt stivt papir, ikke dem i glanset, tynt og skrøpelig papir.
I år har favoritten vært dette med GOD JUL på forskjellige språk og små røde hjerter.
Heeerlig!

 
I går fikk vi dessuten juletreet i hus og pyntet det.
Finnes det noe koseligere?
Niks. 

 
Håper du har en fin-fin lørdagskveld, med snø eller uten:)
 

6 kommentarer:

  1. Hei på deg min kjære nye bloggvenn!!!

    Så nydelig du har pyntet!
    Sånn sekk har jeg også!
    Den må jeg jammen finne fram!

    Lekkert gavepapir, helt enig med deg. Det er veldig viktig at papiret er tykt og godt og pakke inn i!

    Jeg synes det er så fint ute!! Og nå er jeg redd mye av den fine hvite snøen regner bort....
    Mye bedre og ha vinter, når der er vinter, enn slaps og glatte veier!!!

    Ha en fin lørdagskveld.
    Klem fra Anne-Marit

    SvarSlett
  2. Kjempe koselige bilder... herlig pynt
    Ha en knall fin søndag
    klem

    SvarSlett
  3. Koselig altså, og fine bilder! Hvordan har du pyntet treet deres, Hege?

    SvarSlett
  4. Heisann, så koselig innlegg ♥ Panduro er supert, har også kjøpt mykje papir der fra men har ikkje det du viser på bildet - fiiint! Likte godt ideen med gaver i den gamle sekken. Me har ein slik ein me også, kanskje vår også skal få komma fram og sjå lyset...☺?! Goood idè. Ønsker deg ei fin jul og håper på mange innlegg hos deg i 2013, veeeeldig glad i bloggen din, klem Kjersti

    SvarSlett
  5. Så fint papir - det var et godt tips:)
    Her er ikke innpakningen ferdig for å si det sånn - kun juletreet som kan se stråles seg i sin glans her:) Resten må tas når mor skal ha fri fra fredag kl. 14.
    Kan tro jeg ser frem til det:))
    Juleklem til deg

    SvarSlett
  6. Uff, det er sååå mange steder jeg må dra innen jul!! :) papiret var super søtt, så må innom der og må innom IKEA og se om de har de lysene og kransen ++..

    Kjempe fint pyntet var det og sekke var jo bare herlig!!

    Vi gleder oss til jul! <3

    klem

    SvarSlett