Du er her sammen med andre akkurat nå. I dag har ulike mennesker vært på besøk, og totalt har besøkt bloggen min siden august 2010!

mandag 3. desember 2012

Plutselig kom det røde fram likevel

Så lenge holdt det.
Plutselig var halve huset rødt.
Og jeg må innrømme at jeg koser meg.
Med julemusikk og gløgg.
 
Mobilbilde...
 
 
For gløgg må en husmor ha når hun tusler rundt på dagtid alene i et tomt hus.
 
Så får vi se hvor lenge hvilepulsen holder seg med denne kontrasten i interiøret.
Kjenner jeg meg selv rett, ryker hele sylamitten ut i romjula.
Men inntil da skal vi kooooose vors med RØDT!
 


4 kommentarer:

  1. Kjenner eg blei litt frista av julepyntingen din...må nok fram med julestasen her og : )

    finfin førjulstid videre!

    SvarSlett
  2. Flott julepynta og lekkert kjøkken!!!

    SvarSlett