Du er her sammen med andre akkurat nå. I dag har ulike mennesker vært på besøk, og totalt har besøkt bloggen min siden august 2010!

søndag 31. mars 2013

Bursdagsfeiring av minstemann

 
Vår kjære, lille 7-åring har i dag blitt 8 år.
Han har blitt behørig feiret med gaver, lang frokost, påfølgende lego-bygging (av Brannmannen - da gikk jeg i dusjen), slev-valgt middag og en stor sjokoladekake.

 
Kinoen vi hadde tenkt å gå på, var stengt.
Bare en av gledene ved å bo i Kragerø de 10 månedene av året hvor byen er totalt shut-down;)
Så det får bli i morgen.
 
 
Men tror mini er fornøyd med dagen, og da er vi fornøyd:)
 
Så nå sitter jeg her i sofaen med Brannmannen min og ser på all rikdommen vår som løper rundt og leker og nyter påskefrien.
 
- THANKFUL -

3 kommentarer:

  1. Vakre bilder!

    Ha en fortsatt fin påske:)
    Klem Linda

    SvarSlett
  2. Gratulerer så mye med 8 åringen!:)
    Fine bilder..

    Ha en super ny uke,
    Klemmer fra Jatte♥

    Pssst.. følg med på bloggen min idag, kommer en give away :)

    SvarSlett
  3. Gratulerer med minsten:))
    De ti mnd med shut-down er verdt det de to siste mnd da:))

    SvarSlett