Du er her sammen med andre akkurat nå. I dag har ulike mennesker vært på besøk, og totalt har besøkt bloggen min siden august 2010!

lørdag 30. mars 2013

God påskeaften!

 
Jeg har sagt det før, og sier det gladelig igjen - jeg slapper best av når butikkene er åpne:)
Derfor er vel i grunnen påskeaften min favorittdag i påsken.
 
Syns disse helligdagene krever litt for mye planlegging av innkjøp (og middager).
Det er ikke min sterkeste side.
Har så mange andre sterke.
 
Men i dag har jeg fått handlet, sammen med minst en million andre som tilsynelatende lider av samme syndrom. Så nå håper jeg på tilnærmet hvilepuls til tirsdag.
 
Nyt helligdagene!

3 kommentarer:

  1. Jeg vokste opp med helstengt påske. Det var organisert utlevering av forhåndsbestilte meierivarer på påskeaften. Så jeg beviser for meg selv at 5 dager uten åpne butikker ville vært helt greit.

    SvarSlett
    Svar
    1. He he, du har nok en mer riktig innstilling enn meg, Åshild:)

      Slett
    2. Veldig enig med deg ja:)
      Liker ikke slike planlegginger, hehe...

      Flott bilde, og nyt de siste påskedagene ♥

      Slett