Du er her sammen med andre akkurat nå. I dag har ulike mennesker vært på besøk, og totalt har besøkt bloggen min siden august 2010!

søndag 10. mars 2013

Hegemor og påskeliljer

 
Som nevnt tidligere år, nå når påsken nærmer seg, så er jeg fortsatt like lite begeistret for fargen gul.
Men jeg kjøper fortsatt påskeliljer.
Å jada!
Men det er kun fordi de er fine når de er grønne som nå, og så klipper jeg heller av blomstene når de har fått stå litt etter utspring.
 
Men er det vår, så er det vår.
Sånn er det med den saken.
 
Kos deg med vårsola, den nye uka som kommer og med gule påskeliljer (hvis du har:)
 

4 kommentarer:

  1. Det er vanskelig å kose seg våren, hvis utsiden er - 14. Hilsen Anna fra Hallingdal

    SvarSlett
  2. Her er det påskeliljer ja:)
    Og jeg syns det er kooos med gult, hehe:))
    Men det var jo veldig lurt og bare klippe av blomstene da, hihi..

    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  3. God ide å klippe bort blomstene etter en stund - men jeg er av den som må ha litt gult til påske! Da er det liksom vår selv om gradestokken i dag viste -12 på morgenen.
    Ha en fantastisk mandag.

    Hilsen Ingvild

    SvarSlett
  4. Påskeliljer er alltid vakkert, snart vår :)

    SvarSlett