Du er her sammen med andre akkurat nå. I dag har ulike mennesker vært på besøk, og totalt har besøkt bloggen min siden august 2010!

tirsdag 19. mars 2013

Hurra - falske gåsunger !

 
Europris har skjønt det - de selger billige og fine gåsunger for oss som har mannfolk med et snev av defekt (les: allergi).
 
 
Det vil si - de har nesten skjønt det. Greinene var fulle av gåsunger, men i tillegg hadde det sneket seg med noen grønne, en smule glorete grønne blader.
Disse ble galant røsket av da jeg kom innomhus.

 
Greiner med gåsunger har nemlig ikke grønne blader.
Hvertfall ikke i den floraen jeg er kjent med.

 
Nyter dagen sammen med min oppkastende 7-åring. Mulig han ikke nyter dagen like mye.
Koselig med selskap hjemme er det nå likevel :)
 
H2O vasen er fra Kremmerhuset

10 kommentarer:

  1. Så lurt:))
    Må sjekkes ut:)
    Takk for tips ♥

    SvarSlett
  2. Takk for tips.... skal innom europris i morgen... weee... :)

    Klems Diana.

    SvarSlett
  3. Så fine!! Tror jeg må noen slike, utrolig dekorative :D

    Ha en fin natt,
    Klemmer♥

    SvarSlett
  4. Hei! Det var et superbra tips. Hos oss er både mann og barn allergiske.
    Må se om de har flere igjen!!!
    Ha en fin dag. Klem fra Anne-Marit

    SvarSlett
  5. De var skikkelig fine! Godt å finne noen alternativer innimellom! Har forresten bakt sjokoladekaka di, og den var supergod! Den forsvant på et blunk;-)

    Ha en fin dag videre!:-) Klem Nina

    SvarSlett
  6. Hei Hegemor:)
    No har æ vorri på Europris å kjøpt kattlabba som vi kaille d i Trøndelag. Røska av grønnblar'n å vips - bærre lækkert;) 1000 takk fer nok et fabelagti tips som itj kåste skjorta;) Hilsen trofast følger !!;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ha ha, så herlig!!!!:):):) Gøy at de falt i smak:):) Herlig med dialekt:):) Klem

      Slett
  7. Bare her hos meg de ikke har gåsunger?? Jeg vil også ha ;-)

    SvarSlett
  8. Bare her hos meg de ikke har gåsunger?? Jeg vil også ha ;-)

    SvarSlett