Du er her sammen med andre akkurat nå. I dag har ulike mennesker vært på besøk, og totalt har besøkt bloggen min siden august 2010!

søndag 24. mars 2013

Jeg har malt ungenes påske-egg...!

Mine stakkars barn - i år har jeg malt de glorete og fæle påskeeggene deres!
 

 Nå tror vel flesteparten at det har rablet for meg, og at interiørinteressen går på bekostning av de stakkars avleggerne mine.

Kanskje det.

 
Men for å si det sånn, etter et strøk med heftgrunn og to strøk med Hvit Pepper, ble de mye mer "eggfarget" - og ungene kastet seg like lykkelige over innholdet i år også.

Utsiden ble ikke kommentert med et ord.

 
Tviler på at de la merke til forskjellen.
Men netthinna mi har hatt en mye mer behagelig påske så langt på grunn av den lille forandringen;)
 
Koselig dag til deg:)
 

2 kommentarer:

  1. Kjempefine ble de!!! Viktig å få ro for mor!!
    God påske!!! Klem fra Anne-Marit

    SvarSlett
  2. Forandring fryder og eggene ble kjempefine - og så lenge
    innholdet er det sammen så er ungene happy:)

    En fin mandag og en god påske til deg og dine:)
    Klem fra Marianne

    SvarSlett