Du er her sammen med andre akkurat nå. I dag har ulike mennesker vært på besøk, og totalt har besøkt bloggen min siden august 2010!

fredag 15. mars 2013

Neeeeeei!!!


Forrige uke frydet jeg meg som en skitten barnehageunge da jeg gravde i jorda for første gang i år og plantet et par påskeliljer på trappa.

Gradestokken viste 12 herlige grader.

...så kom denne uka, med gradestokken hutrende helt ned på -17. Og i dag kom snøen på de stakkars påskeliljene.
Så nå står de der og fryser på tærne. Hegemor er en smule oppgitt, vårklar som jeg var.
Men uansett er det HELG! Litt snø skal ikke få ødelegge for det:)

Kos deg!!



4 kommentarer:

  1. hahaaa..... jeg venta på den siste vinteren... og i dag kom den.... minus og snø... men linjene overlever nok her og... fnis...

    ha en fin fin kveld...
    ps, minner om give awayen inne hos med, fin fin lexington stjerne. går ut på søndag :)

    Klems Diana.

    SvarSlett
  2. Vi var nok vårklare flere steder i landet. Kuldegrader er ikke gøy nå.

    SvarSlett
  3. Jeg er også så klar for vår og sommer!!! Men har innsett at jeg ikke får gjort noe med det! Koser meg inne i butikken på jobb i dag i snøværet. Ha en fin lørdag du også, og god helg! Klem fra Anne-Marit

    SvarSlett
  4. Jeg var også veldig klar for vår og sommer nå, men idag tidlig våknet jeg til snø på bakkene. Heldigvis tok solen det meste midt på dagen idag, men syns det er unødveldig :P

    SvarSlett