Du er her sammen med andre akkurat nå. I dag har ulike mennesker vært på besøk, og totalt har besøkt bloggen min siden august 2010!

lørdag 23. mars 2013

Nye puter, hurra!

 
Det skal som kjent ikke å så mye som skal til for å få Hegemor til å joddle.
Nye putetrekk er et eksempel.
Det scorer høyt på trivsels-skalaen.

 
Kremmerhuset har nok en gang lagt beslag på mine hardt ervervede midler.
Til gjengjeld fikk jeg med meg disse tøyfillene hjem.
Og Brannmannen fikk en ekstra blid kone.
Vinn-vinn!

 
Og tenker du at jeg ikke er så sprek når det gjelder farger, så er det HELT riktig!
Jeg er aaaaaltfor komfortabel med grått og beige. Går visst aldri lei:)
 
Nyt lørdagen din!
 

6 kommentarer:

  1. Da er vi to Hegemor! Her går det også i beige og grått, og så skeier jeg helt ut med blått en gang i blant! Herlig!!
    Noen spørsmål til deg:
    Er du på instagram?
    Og hvor stor form her du til den livsfarlige, kjempegode sjokoladekaga di? Jeg har forsøkt å lage den, men den blir veldig "flat", så mistenker formen for å være for stor?
    Hilsen Vibeke:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Vibeke:)
      Jeg er på Instagram under hegemor76:)
      Forma jeg bruker er 22 eller 24 cm
      Kaka blir ikke så veldig høy, men kommer gjerne litt an på hvor mye du steker og hvor mye du bruker til krem? Jeg steker ca 2/3 av røra:)
      God påske!!

      Slett
    2. Ups - hegemor1976 er Instagramprofilen min;)

      Slett
  2. Ble i så godt humør av å lese innlegget ditt her! :)
    Så moro å få noe nytt i hus!
    Jeg har kjøpt kamerastativ og gleder meg til å prøve det i påska! Det skal jammen bli godt med noen fridager :)
    Ha en strålende fin kveld!
    Klem fra Ingrid

    SvarSlett
    Svar
    1. Så gøy!! Tenker du får ordentlig fine bilder da:):) Nyt påsken du også:) klem

      Slett
  3. Så fine puter:) Alltid gøy med noe nytt! Jeg trives også best med de fargene:)
    Ha en fin søndag
    Klem Camilla

    SvarSlett