Du er her sammen med andre akkurat nå. I dag har ulike mennesker vært på besøk, og totalt har besøkt bloggen min siden august 2010!

tirsdag 12. mars 2013

Toalettvesker og sånn

Hegemor er på kurs på det "sentrale østland" denne uka.
På hotell. Alene. Bare meg.
Jada, det er en aldri så liten forskjell å gå fra det offentlige og inn i det private arbeidsmarkedet.
Her har vi nemlig slike "husmorferier" inkludert i jobben.
 
(Jeg bare tøffer meg nå - jeg skulle så mye heller vært hjemme:)
 
 
I tillegg er kurset nokså tørt og er i ferd med å bikke over til kjedelig, så dermed havnet jeg på Ikea i går kveld - som en belønning til meg selv.
 
Der ente jeg faktisk opp med nye toalettvesker.
Hva er det ikea ikke har, liksom?
 
Disse kostet 59 kr (39 kr hvis du er Ikea Familymedlem).
De virket faktisk temmelig solide, hadde mange rom, stor plass og genial åpning som står når du skal brike innholdet. Så nærmere 10/10 i min høyst høytidelige test.
Klart utseendet kunne vært noe mer fresh, - men til en førtilapp? Neppe.
 
 
De finnes i fem forskjellige farger.
Genial barnebursdagsgave til litt eldre barn. Bare fylle på med litt deo og dusjsåpe, kanskje?
 
Ha en fin-fin dag!
Her er det kursing på gang...
 

 


2 kommentarer:

  1. Jeg har også en sånn, i rosa :)
    Håper du koser deg på kurs og hotell :) og så blir det sikkert ekstra hyggelig å komme hjem.

    SvarSlett
  2. Jeg har også en sånn, og den er bare genial! Endelig en toalettveske med nok plass, og lett å få ut ting :) Ikea er ikke dum, den :P

    SvarSlett