Du er her sammen med andre akkurat nå. I dag har ulike mennesker vært på besøk, og totalt har besøkt bloggen min siden august 2010!

onsdag 6. mars 2013

Trenger tips!

Overgangen til nytt domene har gått relativt knirkefritt, men jeg oppdaget nylig at blogg-rollen min har ikke kommet med.
Det vil si alle de andre bloggene jeg linker til i sidemargen.
 
 
Jeg har lenge tenkt å ta en liten ryddesjau på denne lista. Noen blogger har nemlig sluttet samtidig som det er mange jeg kunne tenke meg å legge til.
Sånn sett ga dette meg en gylden anledning.
 
Og i den anledningen tar jeg gladelig imot litt hjelp fra deg:
HAR DU NOEN BLOGGER DU MENER JEG BURDE LEGGE TIL I LISTA?
Det må gjerne være din egen du tipser om:)

 
Tar i mot tips under på kommentarfeltet, på mail eller på Facebooksiden.
Blir lykkelig for hvert eneste forslag!
 
Ha en digg natt:)
 

9 kommentarer:

  1. Masse blogger som fortjener en plass på lista :D Har en drøss på min om du vil se!

    Ha en fin natt,
    Klemmer♥

    SvarSlett
  2. Hvis du liker å lese om oppussing av hus, diy og gjenbruk kan bloggen min passe.

    SvarSlett
  3. Jeg er fast leser av deg, "villa von krogh" og "glad i hvitt", så syns du skal sjekke opp disse to jeg:) De tre beste bloggene som finnes!!!
    Klem fra Kari

    SvarSlett
  4. Tomines hjem :)

    Riktig god helg! hilsen Trine

    SvarSlett
  5. Hei
    Tips til .com domenet. Det kan av og til være at du må legge inn linken på nytt men som oftest så videresender blogger selv linkene.

    Så til en annen ting som jeg opplevde sommeren 2011 og som jeg nettopp hjalp en annen blogg venninne med. Da jeg kjøpte domenet prinsesseelin.com ( har ikke det lengre) så huket jeg av for at de automatisk skulle trekke meg for penger via visakortet året etterpå ( jeg tenkte at det var smartest siden jeg er fryktelig glemsk og ikke går rundt å husker på når domenet mitt utløper)

    En dag i juli 2011 gikk jeg inn på bloggen og så til min forskerekkelse at det ikke var bloggen min som var på prinsesse elin.com lengre men noe reklamegreier.

    Etter mye sjekking frem og tilbake fant jeg ut at i løpet av året hadde jeg fått nytt kort med og da nytt kortnummer så når blogger skulle trekke meg automatisk for et nytt år, ikke kunne gjennomføre transaksjonen for kortnummeret ikke stemte med det de hadde fått oppgitt.

    Dermed tok det 2 sekund før noen snappet domenet mitt og overtok det.

    Jeg fikk problemer med å komme inn på min egen blogg, og når jeg endelig klarte å finne ut en lur måte å gjøre dette på det måtte jeg tilbakestille bloggen min til blogspot.com.

    Til slutt måtte jeg ut på en skikkelig rundtur i blogglandia for å fortelle at jeg hadde fått ny bloggadresse og at de måtte legge meg inn på nytt i bloggrollen. (alle som hadde linket til meg kom jo inn på reklamesiden og skjønte ikke bæret av hvor jeg var blitt av)

    Så vær obs om et års tid når domenet skal videreføres. Sjekk google mailen på denne tiden for her vil det komme beskjed hvis det er noe galt ( noe som jeg selvfølgelig ikke gjorde) Jeg har nå byttet domene igjen og jeg er veldig påpasselig med å sjekke google mailen min slik at jeg ikke blir fratatt domenet enda en gang.


    Klem fra Elin:)

    SvarSlett
  6. Sving gjerne innom min blogg og se om det er noe du kunne tenke deg å ha på lista di :)

    SvarSlett
  7. Vet ikke om min egen blogg "egner seg" men her er den i hvert fall! :)
    http://husrom.blogspot.no/
    Koser meg med bloggen din! :)
    Inger Marie

    SvarSlett