Du er her sammen med andre akkurat nå. I dag har ulike mennesker vært på besøk, og totalt har besøkt bloggen min siden august 2010!

søndag 5. mai 2013

Brannmannens overraskelse...

Bare så det er sagt innledningsvis - dette er ikke en blogg med aldersgrense.
Så du trenger ikke være redd for å lese videre dersom du skulle være så heldig å befinne deg sør for 30-årene;)
 
 
Jeg fortalte dere så vidt om den forestående senge-overraskelsen som Brannmannen hadde i vente i går kveld.
Den var ikke så mye mer spennende enn at jeg hadde kjøpt sånn madrasse-skjøt-ting, for å få bort sprekken mellom madrassene våre, i tillegg til en madrassbeskytter og et laken som dekket begge madrassene våre.
 
Det har seg nemlig slik at vi er 99% fornøyd med den nye senga vår.
Den er super på absolutt alt...bortsett fra at vi kjøpte to madrasser og to overmadrasser pga dette "flotte pensjonist-forberedende tiltaket" med slik sengebunn som kan heve og senke hode- og fotende.

 
Og vi er fornøyd med å kunne leke pensjonister også.
MEN det er fryktelig kjedelig å ha sprekk mellom madrassene.
Spesielt siden jeg er en frysepinn og Brannmannen er en varmeovn.
 
Så i går kveld smøg jeg meg inn i senga og ventet spent.
Etter en heftig runde med tannpuss, plumpet Brannmannen etter inn på soverommet.
Han deiset opp i senga (så Hegemor gjorde sitt sedvanlige lille hopp i andre enden).
Etter et grynt og et langt sukk, snudde han seg og så på meg.
(knis)
 
Lite kostbar som jeg er, bad jeg ham om å komme nærmere.
Vanskelig som han er å be, humpet han etter.
Og så gliste han...!

 
Sprekken var borte!
O' holy night:)
 
Håper dere har hatt en fin-fin helg.
Vi har hatt en super dag i konfirmasjon til vår søte niese.
Skal slenge ut en knall oppskrift på ostekake jeg bakte til henne i morgen.
 
Fin søndagskveld til deg:)

4 kommentarer:

  1. Så herlig innlegg :) Kjekt med en seng som kan deles med hverandre da.. Nydelig soverom, men det har jeg sagt en gang før også :)
    Ha en fin kveld og natt .. Hehe

    SvarSlett
  2. Oh joy in bed:))
    Ingenting er bedre enn og få bort sprekken!!
    Nettopp pga den sprekken vurderer vi ikke de heve/senke sengene... men dette funket altså?

    Herlig, herlig:))

    SvarSlett
  3. Vittig, synes jeg ser deg;). Flott skilt på døren også! Hvordan har du laget den gardinen i vinduet med datoen på? Ha en fin dag! Klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Se her, Gry:)
      http://www.hegemor.com/2013/01/her-skal-du-kjpe-wall-stickers.html?m=1

      Slett