Du er her sammen med andre akkurat nå. I dag har ulike mennesker vært på besøk, og totalt har besøkt bloggen min siden august 2010!

lørdag 4. mai 2013

Dongeriputer - et must have :)

 
Den store dilla på blått fortsetter her i huset.
...om enn bare hos meg.
 
Har dere vært inne på HM.COM i det siste? Blir aldri lei putene der.
De har sååå skjønt hva Hegemor vil ha.
Denne dongeriputa (x 3) har jeg bestilt til sofaen ute på terrassen i år.
Syns den var råfin! 
 
Ellers har de jo smertefullt mye fint i lin og Hegemors ytterste yndlingsfarge beige.
 
 
Denne gange ble det altså dongeri.
Venter spent på hvor myke trekkene er.
 
Ellers går dagen med til ostekakebaking til i morgen da vi skal i konfirmasjon til niesa vår.
 
Og så forbereder jeg en overraskelse til Brannmannen!
Kan selvfølgelig ikke si hva det er her, da han stundom ramler innom bloggen (om ikke annet enn når han sitter på do), men skal gi rapport når den forhåpentligvis blir avslørt i kveld.
Det er nemlig en sengeoverraskelse..!!
Ble du nysgjerrig nå...??;)
 
God lørdag:)

3 kommentarer:

  1. JA de putene har jeg 3 stk av, elsker de ;) De er superfine!
    Klem Anette

    SvarSlett
  2. Kjempestilig!! Gleder meg til og se bilder fra terrassen når de kommer ;)

    Ha en fin Søndag,
    Klemmer fra Jatt♥

    PS: Gavedrysset på bloggen min er igang - du er ♥lig velkommen til og delta!:)

    SvarSlett
  3. De putene er knallfine!!
    Elsker dongeri og blått jeg og:)

    Veldig spent på den overraskelsen altså, tjihi:))

    SvarSlett