Du er her sammen med andre akkurat nå. I dag har ulike mennesker vært på besøk, og totalt har besøkt bloggen min siden august 2010!

mandag 27. mai 2013

Er det noen som vet...

...om det går an å beise disse solsengene fra Ikea?
Jeg syns sengene er kjempefine, men skulle veldig gjerne hatt dem i en lysere farge - mer lik terrassen.
 
Tenkte kanskje å prøve meg med litt Trebitt og se om det ble ok.
Noen som har erfaringer med disse Äpplärø solsengene?
For vi satser jo på en strålende varm sommer, ikke sant?;)

6 kommentarer:

  1. Bare å pusse an ned først... Tog du an?

    SvarSlett
  2. Det må da bli vanskelig å få dekket den mørke fargen med en lys. Samtidig lurer jeg på hvorhvor dere vil ha trebenk. En solseng i netting er behagelig å ligge på bare med et håndkle under seg

    SvarSlett
    Svar
    1. hi hi, herlig ærlig, Åshild:):) Nei, jeg har rett og slett forelsket meg litt i disse i tre. Har hatt i netting før og blir så av i ryggen av å ligge i svai...:) Mulig at det ikke er mulig å få dem lysere, så får seg hva jeg gjør:)
      ...men vi skal ha puter oppå, altså:)

      Slett
  3. Med alt annet som folk pusser og maler kan jeg ikke skjønne at ikke det skal gå? Men har ingen erfaring selv altså..
    Ha en flott dag!
    Klem fra Ingrid

    SvarSlett
  4. Jeg ville enten sandblåst og beiset, eller pusset litt og gått over med en lys lys beis, da må de jo bli lysere i allefall, men sandblåse er nok tingen :) Og med en handyman som din brannmann er, så fikser han det for konemor :)
    Klem fra Anniken :)

    SvarSlett