Du er her sammen med andre akkurat nå. I dag har ulike mennesker vært på besøk, og totalt har besøkt bloggen min siden august 2010!

torsdag 30. mai 2013

Giveaway fra Drømmehuset / Lene Bjerre Shop !

Åh! Se på dette her, da!
Jeg regner med at dere er klare for en ny give-away?:)
 
 
Drømmehuset, som har en nydelig butikk i Bergen og nettbutikken Lene Bjerre Shop, er en av mine flotte annonsører - og de gir bort denne herlige buketten av lys og servietter til en av mine lesere.
Disse lysene er noen av deres bestselgere og de er kjent for å brenne veldig fint og lenge.
Også i BLÅTT, jenter! *vil ha selv!*
 
Hos Drømmehuset finner dere nesten hele sortimentet til den danske design suksessen Lene Bjerre Design, i tillegg til at de hele tiden håndplukker varer fra andre spennende leverandører.

Ta en titt på den lekre nettbutikken deres her (trykk på bildet) og kos deg blant alle de nydelige sakene:
 
 
 
Som vanlig er konkurransereglene på bloggen min totalt fraværende.
Det betyr at alle kan kun ta 1 LODD hver.
Det er valgfritt for alle som deltar hvorvidt dere ønsker å følge Drømmehuset på Facebook, og om dere vil linke til konkurransen på egen blogg eller Facebook-side.
 
Det viktigste for Drømmehuset og meg er at DU vil delta:)
 
FOR Å BLI MED I TREKNINGEN:
Legg igjen en kommentar her på bloggen eller på Facebook-siden min - og kryss fingrene:)

TREKNING 13. JUNI
 
Lykke til!



86 kommentarer:

  1. Jeg er gjerne med på den flotte give awayen :)
    liker på fb også
    grokaas@gmail.com

    SvarSlett
  2. De var flotte, vil gjerne være med i trekningen :)

    SvarSlett
  3. Jeg prøver gjerne lykken :-)

    SvarSlett
  4. Er ikke plaget med vinnerlykke, men deltar gjerne
    Hilsen evig optimist Unni Turid

    SvarSlett
  5. Jeg krysser fingrene og prøver lykken :)

    SvarSlett
  6. Å, herlig! Eg vil gjerna ver med :)

    SvarSlett
  7. Så nydelige farger! Elsker blått :) Jeg vil gjerne være med. Liker både her og der jeg :)
    tina.triger@live.com

    SvarSlett
  8. Hei Hege! Jeg deltar gjerne.. Klem trofast leser Marie Undheim

    SvarSlett
  9. Jeg prøver meg igjen. er storforbruker av lys, og blått er en farge som hører hjemme i min stue :)

    SvarSlett
  10. Klart jeg vil være med :-)

    SvarSlett
  11. Jeg krysser fingrene! Forresten så har du så fin blogg :) ma_orm@hotmail.com

    SvarSlett
  12. Klart æ villj bli me :)

    SvarSlett
  13. Slenger med på her ja :) Blått er som kjent flott, og de lysene er veldig velkomne her i huset :)

    SvarSlett
  14. Midt i blinken hos meg!
    Liker og deler :)

    Hilsen HildeR
    mari_gull(at)yahoo.no

    SvarSlett
  15. Kjempeflott. Det vil jeg selvfølgelig gjerne være med på.

    SvarSlett
  16. Å, flott premie! Nydelige farger! Krysser fingrene:).

    SvarSlett
  17. Eg er med og prøver Lykka:-)

    SvarSlett
  18. Eg er med og prøver Lykka:-)

    SvarSlett
  19. Hei:)
    Jeg vil også være med!
    Sjekk gjerne ut min lille GIVE AWAY, trekning i morgen.
    Annelise

    SvarSlett
  20. Så nydelige lys og servietter...Blir gjerne med i trekningen:)
    Tusen takk for muligheten, har reklamert på bloggen min;)

    Klem,Lindamor

    SvarSlett
  21. jeg prøver lykken =)

    Han en fin kveld Hegemor!

    SvarSlett
  22. Hei! Jeg vil gjerne være med:).
    Klem Sisi ( sis-wen@online.no

    SvarSlett
  23. En ufattelig fin blogg du har med mye god inspirasjon ;)
    Jeg prøver også lykken her inne hos deg og krysser fingrene,
    Klem

    SvarSlett
  24. Lysene er som skapt for spisestua her og festen vi skal holde for vårt aller første barnebarn, lille Alfred.

    SvarSlett
  25. Sommerfugler og blått - helt perfekt!
    Da trekker jeg et lykkelodd og linker også på bloggen min :)
    - Ingrid

    SvarSlett
  26. Nydelige Lene Bjerre! Og fargen desto bedre!
    Prøver lykken:)
    Siljeab@hotmail.com

    SvarSlett
  27. Jeg vil gjerne være med i trekningen. :)

    SvarSlett
  28. Anna O. M.

    jeg prøver lykken =)

    SvarSlett
  29. Jeg vil gjerne være med på denne danske herligheten.
    tomabjer@online.no

    SvarSlett
  30. Nydelig premie! Jeg er med :D (b-naess@hotmail.com)

    SvarSlett
  31. Hoho, I'm in! Flott premie!

    SvarSlett
  32. Prøver lykken...
    joaanest@online.no

    SvarSlett
  33. Heisan. Den butikken er knallfin. Vært og handlet der flere ganger. Fikk hjertebank og ble varm første gang jeg var innom. Butikken må bare oppleves!!. Vil selvfølgelig være med på trekningen.
    mvh Karjis

    SvarSlett
  34. Hei Hege
    Flotte farger,begynner faktisk å bli ganske glad i blått og jeg bare elsker sommerfugler:)
    Nettbutikken er kanonfine og jeg blir gjerne med på trekningen!
    Mvh Elisabeth
    elisako_1@hotmail.com

    SvarSlett
  35. Prøver lykken :)

    natazha@aegeland.com

    SvarSlett
  36. For en herlig blå giveaway!!!
    Liker FBen allerede!

    Beste hilsen
    Bente Hagen
    netlohell@hotmail.com

    SvarSlett
  37. Flott premie, prøver lykken :)
    Jeg er ny leser på bloggen og er imponert over uteplassen deres. Fin inspirasjon :)

    SvarSlett
  38. Så grei du er om dagen Hegemor:)
    Dette var en helt perfekt premie, jeg elsker blått ♥
    Krysser det jeg her:)

    Ha en fin helg:)

    SvarSlett
  39. Så herlig blogg du har hege! Jeg blir inspirert av både historien din og av stilen din! Mye copycating fra meg :) Vil gjerne vinne litt lys også :) Cristina_88ni@hotmail.com

    SvarSlett
  40. Jeg vil være med i trekningen :)
    sorgenfri2#hotmail.com

    SvarSlett
  41. Hei, jeg blir gjerne med på trekningen. Jeg elsker lysene fra Lene Bjerre.
    Krysser fingrer og tær :-)

    Vennlig hilsen Torunnstavseng@live.com

    SvarSlett
  42. Åååå, lyseblått er så fint!
    Ville passet supert i en utelykt ved siden av de lyseblå hortensiaene jeg plantet i hagen.
    Jeg husker ikke når jeg oppdaget bloggen din, men har fullt med trofast i over 1 år. Du skriver slik at jeg ler godt inni meg, ofte! Jeg kjenner meg nok litt igjen, siden jeg også er lykkelig gift med en snekkerdyktig brannmann. Vi har et hus fra 1919 som vi pusser opp og bygger på vesentlig. Det er supert å kunne finne tips, fargekoder og anbefalinger som vi kan dra nytte av. Og selvfølgelig fine bilder!
    Jeg synes dere har vært kjempedyktige begge to! Og jeg beundrer hvordan du argumenterer for de valgene dere har gjort.
    Jeg vil gjerne være med på trekningen.
    Med vennlig hilsen Eirin R. Aakre, famaakre@gmail.com

    SvarSlett
  43. Nok en nydelig giveaway, selvfølgelig vil jeg være med :)

    SvarSlett
  44. Jeg er med. Adr er vibfylke@hotmail.com

    Kjempefan av bloggen din og har fått masse gode tips og inspirasjon :)

    SvarSlett
  45. Prøver lykken, blått e e nydelig farge :). Bloggen din er kjempefin, fantastisk uteplass dere har fått dere, Åsså har dere laga noen utrolig fine gutterom :). Inger m

    SvarSlett
  46. Kjempe fine giveaway :) prøver lykken jeg o :) bsm-90@ hotmail.com

    SvarSlett
  47. slenger meg med :)

    sighal@live.no

    SvarSlett
  48. Oi wow, så flott gibort! Også jeg som elsker blått da gitt :)

    Blir selvfølgelig med!

    ma6ica@gmail.com

    SvarSlett
  49. Jeg vil veldig gjerne være med ! Flott premie og nydelig blogg :)

    Mvh nora_hansen11@hotmail.com

    SvarSlett
  50. Jeg er med :D
    Ranveig Kh
    rankh@hotmail.no

    SvarSlett
  51. Jeg er med!
    Hanna
    hanna_lw(a)hotmail.com

    SvarSlett
  52. Nydelig med denne blåfargen nå i sommer. Jeg krysser fingrene for at jeg er den heldige vinneren denne gangen :))

    Marianne.rusten@hotmail.com

    SvarSlett
  53. Vil gjerne være med på trekningen. Krysser fingrene.

    SvarSlett
  54. Jeg er med! :-)

    Turid Helen
    turiiid@hotmail.com

    SvarSlett
  55. Jeg er med :)

    Hilsen Katrine Helle
    katrine_helle_8@hotmail.com

    SvarSlett
  56. Jeg vil gjerne være med i trekningen.

    Hilsen Ingvild
    ingvildth@hotmail.no

    SvarSlett
  57. Jeg vil gjerne være med i trekningen.

    Hilsen Ingvild
    ingvildth@hotmail.no

    SvarSlett
  58. Hei :-)

    God mandag :) Blir veldig gjerne med i trekningen,
    liker og delt facebboksiden.
    Ha en strålende fin uke!

    Beste hilsen fra Merete
    m-korsg@online.no

    SvarSlett
  59. Nydelig :) Dette må jeg bare delta på, med det ene loddet (genialt) :)
    Hilsen tone, tonelove_89@hotmail.com

    SvarSlett
  60. Jeg vil delta! Første gang omtrent hvor jeg ser en konkurranse som ikke krever spamming på facebook.

    Hilsen Jenni :)

    pussigmjau@yahoo.no

    SvarSlett
  61. Heisann!
    Jeg vil gjerne være med i trekningen :)

    i_sen3@yahoo.no

    SvarSlett
  62. Som Bergenser MÅ jeg jo være med på dette. Drømmehuset er en skjønn butikk med utrolig hyggelig betjening, jeg titter innom av og til.

    SvarSlett
  63. Så flotte ting som skaper sommerstemning!
    Super konkurranse :-)

    annelise.dokken@gmail.com

    SvarSlett
  64. Nydelige ting! Krysser fingrene...;)

    Hilsen Randi e.randi@online.no

    SvarSlett
  65. Vakkert. Jeg vil prøve lykken. Vennlig hilsen Sissel

    SvarSlett
  66. Blått er en nydelig sommerfarge. Lykke til alle sammen, og takk, Hege, for en morsom og inspirerende blogg. Hilsen Linda

    ltennho@online.no

    SvarSlett
  67. Elsker Lene Bjerre.
    Oppdaget bloggen din i dag, storkoser meg!

    ronja39@hotmail.com

    SvarSlett
  68. Spennende. Jeg blir med å prøver lykken =)

    Mvh Linda L

    lindal248@hotmail.com

    SvarSlett
  69. Jeg vil gjerne være med :)
    Ida Lind
    urettferdig(ætt)live.com

    SvarSlett
  70. Hei :)
    Jeg vil gjerne være med på trekning! :) Ha ellers en strålende sommer!:)
    cethjo@hotmail.no

    SvarSlett
  71. Herlig blogg, som skaper mange flotte ideer i mitt hode;)
    Tenker jeg må teste lykken min, for disse lysene ville tatt seg nydlig ut i barndåpen til vår førstefødte som skal komme nu i juli! =)

    Blir nok å følge deg fremover!

    Kathrine (kath-bak@online.no)

    SvarSlett
  72. Herlig blogg :o) Jeg storkoser meg når jeg leser den og kjenner meg igjen så mange ganger. Du har en herlig formidlingsmåte!! Blir "seff" med på trekningen, og me like både Lene Bjerre og blått :o)
    Else-Kjersti
    (ekhv1971@gmail.com

    SvarSlett
  73. Eg blir gjerne med i trekningen au :o)

    olderkjaer@yahoo.no

    SvarSlett
  74. Jeg er med! :)

    -siljenyland@hotmail.com

    SvarSlett
  75. Så nydelig! Hadde vært gøy å vunnet :)

    Hilsen kjersti_eriksen@hotmail.com

    SvarSlett
  76. Så nydelig! Jeg er gjerne med og krysser fingrene!

    Klem fra Hilde

    PS: Bli gjerne med i mine giveaways også om du har lyst

    SvarSlett
  77. Da har jeg likt facebooksiden "drømmehuset"
    Jeg krysser fingrene.
    For et eventyrelig fint soverom du hadde laget, gav meg inspirasjon!!
    Charlotte Valvik
    Mail: charl8_90@hotmail.com

    SvarSlett
  78. Kjempeflott blogg og giveaway!
    Kontakt meg; andrea.hjeldnes@hotmail.com

    Varme klemmer fra Andrea

    SvarSlett
  79. Jeg blir gjerne med i trekninge.
    For en nydelig premie, det er virkelig en vakker bukett.
    Så jeg krysser fingrene og håper på litt sommer lykke :)

    Ønsker deg en fantastisk fin sommer.
    Stor Hilsen fra Monica Karin
    canim_monica@hotmail.com
    http://nysgjerrigheten.blogg.no/

    P.s jeg har en konkurranse på min blogg også, der kan du vinne
    en Bjørn Axen AC 2000 Hairdryer til en verdi av 799 kroner.
    Kanskje du vil prøve lykken hos meg :)

    SvarSlett
  80. Oh, så deilig sommerlig!
    Jeg melder meg på, og håper på lykketreff :)

    SvarSlett
  81. Så mange nydelige tips! :D VIl gjerne delta i konkurransen, om den ikke er trukket enda.

    Mvh Beate M

    SvarSlett
  82. Heisann!
    For en utrolig flott Give Away!
    Jeg vil gjerne trekke et lykkelodd ;)
    Ha en fin dag!
    Klem Mirjam

    SvarSlett
  83. Jeg blir med, Tar et lodd jeg :-)

    SvarSlett