Du er her sammen med andre akkurat nå. I dag har ulike mennesker vært på besøk, og totalt har besøkt bloggen min siden august 2010!

lørdag 25. mai 2013

Helg i Stavanger :)

 
Da var det helg igjen:)
Jeg har forflyttet meg til Vestlandet, nærmere bestemt Stavangeromårdet for helgen.
Skal kjøre sykebil med gamle kollegaer mens de to minste er hos pappa,n sin.
 

 
I tillegg skal det bli tid til bursdagsfeiring av lillesøster og svigerinne - og ikke minst SHOPPING:)
Har allerede hatt 4 intensive timer med lillesøster på Living og Kvadrat.
Life is good!!!

 
Klokka sju blir jeg rød fra topp til tå igjen og klatrer inn i den gule kjerra sammen med makkeren min og krysser fingrene for at folk i Stavanger og omegn oppfører seg noenlunde;)
 

 
Koselig lørdagskveld til deg og dine:)
 
Husk give-awayen som trekkes mandag!
(se annonse øverst på bloggen:)


2 kommentarer:

  1. Ha en fin helg, og god vakt.
    Klem fra Anne-Marit

    SvarSlett
  2. Så flotte bilder :) Jeg var også i Stavanger området i helgen :) Nydelig vær

    SvarSlett