Du er her sammen med andre akkurat nå. I dag har ulike mennesker vært på besøk, og totalt har besøkt bloggen min siden august 2010!

torsdag 16. mai 2013

Kjellerstua vår

 
HER ligger altså alle madrassene og putene til utemøblene våre.
Hit, men ikke lenger.
Ute må nemlig "Han der oppe" ha koblet fra sparedusjen og gått over til noe med betraktelig mer futt i.
Det regner til tider oppover også nå.

 
Så enn så lenge får ungene litt ekstra puter å leke med.
Fordelen med å lagre dem i kjellerstua, er jo først og fremst oppbevaringen, - men i tillegg er jo absolutt hver minste lille fiber luftet og banket ferdig når sola en gang viser seg og vi kan ta dem ut;)
 Her gjør nemlig gutta en solid innsats i husarbeidet.

 
Madrassene fungerer som turn-matter, falle-død-om-matter, hoppe-fordi-jeg-elsker-å-hoppe-matter og ellers en gang i blant jeg-må-bare-slenge-meg-litt-merkelig-nok-matter.
 
 
Pallebordet har jeg skrevet om før. Hvordan jeg laget det, kan du lese om HER.
 
Nå skal flagg og skjorter klargjøres til den STORE dagen:)
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar