Du er her sammen med andre akkurat nå. I dag har ulike mennesker vært på besøk, og totalt har besøkt bloggen min siden august 2010!

tirsdag 28. mai 2013

Og vinneren av gavekortet er...

Skjønne AN MO som deltok med denne meldingen her:
Anonym
JEg vil gjerne være med. Så utrolig HERLIG med så enkle og frivillige regler. Jeg følger med glede med på Facebook. Har dessverre ikke blogg så jeg kan ikke lage noe slikt innlegg. Men hadde jeg hatt blogg, så skulle jeg gjort det, om ikke annen til ære for for deg som gjør det så befriende enkelt å delta. Ønsker deg ei fin helg.
Hilsen An Mo


GRATULERER til deg, An Mo! Kos deg og "shopp" noe fint til deg selv:)
(Jeg har sendt deg en mail:)
TUSEN TAKK til alle som deltok og en STOR TAKK til FineDesign som ga bort gavekortet!

Og til dere andre som ikke vant denne gang - følg med i morgen, da er det ny, flott giveaway:)




1 kommentar:

  1. Tusen takk! Det var supermoro å få den gledelig meldingen fra deg. Jeg hadde aldri trodd at jeg skulle vinne. Gleder meg til å bruke gavekortet.

    Hilsen An Mo

    SvarSlett