Du er her sammen med andre akkurat nå. I dag har ulike mennesker vært på besøk, og totalt har besøkt bloggen min siden august 2010!

tirsdag 21. mai 2013

Sommer på terrassen !

 
Buskene og staudene vi kjøpte i fjor har plutselig skjønt konseptet med å være flerårige.
De har mildt sagt bare sagt pang de siste dagene. Det spirer og gror overalt i hagen.
Og Løvetennene er med i år også.
Gutta er like strålende fornøyd når disse store, gule, ugressblomstene kjører i gang sesongen.
Det er ingen blomster de er mer imponert over.
Og jeg får meg ikke til å ødelegge deres lille Finn-Schjøll-entusiasme.
Den er neppe langvarig likevel.

 
Dagen i dag har gått med til å få alle mann på dør, på skole og jobb, slik at jeg har fått huset for meg selv igjen. Nå er jeg rimelig glad for at alle de rød dagene er over på denne siden av jul.
Hverdagene er tross alt best (hvertfall for oss som har mange av dem fri;)
 
Nyt tirsdagen:)

7 kommentarer:

  1. Knallfint! Håper vi får flere fiiiine dager så terrassen kan nytes max:).

    SvarSlett
  2. Nydelig uteplass dere har!! :)

    Ønsker deg en flott Onsdag,
    Nattaklem fra Jatte♥

    SvarSlett
  3. Kos deg masse!!! Skulle gjerne hatt en reprise på pinsa jeg altså. Det er 6 uker til ferie. Da drar vi til Danmark. Prøver og få til en liten uke ferie her hjemme også, men vi får se.
    Nyt alene tid og kos deg! Klem fra Anne-Marit

    SvarSlett
  4. Her konmer også gutta fascinerte med hauger av løvetann! Inspirerende uteplass!

    SvarSlett
  5. Utrolig fin uteplass dere har laget!
    Er møbelstoffet avtagbart? Og er madrassene festet i benkene på noen måte eller ligger de bare løst? Du har virkelig inspirert meg til å ruste opp min egen kjedelige uteplass, tusen takk!:)

    Mvh K.

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei K:)
      Tusen takk for koselig tilbakemelding:)
      Stoffet er avtagbart, ja. Greit å kunne vaske det:) Og alt ligger løst. Går veldig greit:)
      Beste hilsen Hegemor

      Slett