Du er her sammen med andre akkurat nå. I dag har ulike mennesker vært på besøk, og totalt har besøkt bloggen min siden august 2010!

mandag 13. mai 2013

Vinn gavekort !

Vi drar like godt uka i gang med en give-away!
Fine Design, en av mine nye annonsører, gir bort et gavekort på kr. 500,-
 
 
Fine Design er Norges første og største nettleverandør av utemøbler i rotting og betong
  Møblene deres er kjent for god kvalitet og et stilrent design, og prisene er veldig bra.
 
Så trenger du nye utemøbler har de et stort utvalg både av sittegrupper, stoler, solsenger og tilbehør som putekasser og parasoller. Og vinner du en 500-lapp, så er du godt på vei:)
 
Besøk Fine Design HER
 
KONKURRANSEREGLER HOS HEGEMOR.COM
Nei, det var sant, jeg har ingen...
 
ALLE kan delta.
ALLE kan bare ta ett lodd
ALLE kan velge selv om de vil like Facebook siden til Fine Design
De som vil, er velkomne HER
ALLE kan velge selv om de vil linke til konkurransen for å tipse sine egne lesere på egen blogg
 
LEGG IGJEN EN KOMMENTAR I KOMMENTARFELTET, ELLER PÅ FACEBOOKSIDEN MIN - OG DU ER MED:)
Husk email-adresse dersom du ikke har egen blogg!
 
VINNER TREKKES MANDAG 27. MAI
 
Ha en strålende mandag alle sammen!

101 kommentarer:

  1. Hey, alt uten regler er GØY:))
    Jeg er med!!

    Ha en fin fin dag!

    SvarSlett
  2. Hei!
    Så lekkert! Jeg er med!Passer jo perfekt nå, vi utvider terassen, og etter stor inspirasjon fra deg, skal vi i gang med å lage sittemøbler selv ! Moro! Tusen takk for en flott og veldig morsom blogg!!!!
    Hanne Henriksen

    SvarSlett
  3. Jeg vil gjerne ha gavekort så jeg prøver lykken:)

    Møyfrid
    m-mattin@online.no

    SvarSlett
  4. Jeg er med!

    Hilsen,
    Anna Olsen
    anna.kisa77@gmail.com

    SvarSlett
  5. I'm in! Gøy :)
    Hilsen Linn-Mari
    Linn-Mari@hotmail.com

    SvarSlett
  6. Dette hadde jeg sansen for, gavekort er alltid kjekt. I'm in :)

    SvarSlett
  7. Jeg er med :) engen_lene@hotmail.com

    SvarSlett
  8. Jeg er med, elsker konkurranser uten regler ;)

    SvarSlett
  9. Hei :) her har vi bare gamle ting og tang. Trenger å bytte ut ...
    Liker at det er uten regler!

    Mvh Sissel

    SvarSlett
  10. Give-away på en mandag! Klart jeg blir med:)
    Og så så fin premie!
    Syns disse reglene, eller ikke-reglene dine var geniale!
    Ha en super mandag:))
    Karen

    SvarSlett
  11. Jeg liker "ingen regler"!!:)) Vil veldig gjerne vinne selvfølgelig! Eeeeeelsker bloggen din bare!! Humrer og ler over ordbruken og fortellerevnen din, i tillegg til å suge inn alle tipsene du kommer med! Klem fra meg :)

    SvarSlett
  12. Klart jeg er med Hegemoren, fine ting på nettbutikken . Krysser finge og tær.

    Klem fra Kari

    SvarSlett
  13. Jeg er med:) Prøver ut vinnerlykken litt:)

    SvarSlett
  14. Jeg vil veldig gjerne være med:) Koser meg med bloggen din, og har mange ganger ledd så tårene har trillet. Du skriver godt og jeg har fulgt deg en stund:)

    mvh Mette K

    xiss_39@hotmail.com

    SvarSlett
  15. fin start på veka m ein give-away, eg er med! :)

    SvarSlett
  16. Jeg blir med på konkurransen:) elisabeth.dokken@gmail.com

    SvarSlett
  17. Jepp, her er jeg, nå kan du trekke ;0)
    Okey, da... Men jeg vil i allefall delta, når treknigsdagen kommer.
    Deler og følger både her og der.

    Nyt herlige maidager!

    mari_gull(at)yahoo.no

    SvarSlett
  18. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  19. Fryder meg med denne fine bloggen =o) Super give-away. Prøver lykken =o) Sender deg mailadressen min om lykken går min vei =o)

    SvarSlett
  20. Hei
    Jeg prøver lykken! Fin blogg du har :-)
    line.strandli@gmail.com

    SvarSlett
  21. Jeg er med, prøver lykken :)
    grokaas@gmail.com

    SvarSlett
  22. Jeg er gjerne med:-)
    Mvh iren.nordal.meling@gmail.com

    SvarSlett
  23. Jeg vil gjerne være med :)
    tina.triger@live.com

    SvarSlett
  24. Ojoj, her vil jeg Være med!
    des.delmedico@gmail.com

    SvarSlett
  25. Ojoj, her vil jeg Være med!
    des.delmedico@gmail.com

    SvarSlett
  26. Klart jeg vil være med :) m.stegali@tussa.com

    SvarSlett
  27. Å, gøy! Jeg vil være med! Vibekews@hotmail.com Fin blogg du har:)

    SvarSlett
  28. Slenger meg med med ett lodd, jeg. :-)

    SvarSlett
  29. Hei. :) er trofast leser av bloggen din. Vil gjerne vinne! :) min Emil adresse er: maysisseln@gmail.com

    SvarSlett
  30. Prøver lykken!:-)
    Idahaseth@gmail.com

    SvarSlett
  31. Jeg vil gjerne være med! klemmer.

    SvarSlett
  32. Jeg vil være med :)

    Grethesten_617@hotmail.com

    SvarSlett
  33. Jeg vil gjerne være med.

    ingvildth@hotmail.no

    SvarSlett
  34. Her var mye fint!
    Jeg vil gjerne være med på trekningen.
    Hilsen merethe62@hotmail.com

    SvarSlett
  35. Denne passer meg perfekt

    tomabjer@online.no

    SvarSlett
  36. Koselig blogg , som jeg ofte titter innom:). Jeg vil gjerne være med . Klem Sisi.
    sis-wen@online.no

    SvarSlett
  37. Superfornøyd med flotte finedesign møbler fra i fjor - men litt tilbehør eller ett betong bord hadde vært supert :)

    SvarSlett
  38. Carpe diem :)

    Nyt livet og de gode stunder.

    Klem

    SvarSlett
  39. Hadde passet perfekt da vi er midt i renoveringsfasen :-) håper på flaks og deltar gjerne!
    linsti@hotmail.com

    SvarSlett
  40. Hei, jeg vil gjerne være med:-) Finner mye inspirasjon og underholdning på bloggen din;-)

    SvarSlett
  41. er med!
    linn_helene@hotmail.com

    SvarSlett
  42. Jeg ønsker å delta på give away :) langelandsigne@hotmail.com

    SvarSlett
  43. Jeg er med! :)
    heidielisabetr@gmail.com

    SvarSlett
  44. Heisann!
    Jeg blir gjerne med
    Liker de enkle reglene for konkurransen din :)

    i_sen3@yahoo.no

    SvarSlett
  45. Jeg blir med :)
    Ida Lind
    urettferdig(ætt)live.com

    SvarSlett
  46. Jeg er med :)

    Sara J.
    rangoahang@hotmail.com

    SvarSlett
  47. Jeg er med. Lisbeth N uglylizz78@gmail.com

    SvarSlett
  48. Hei! Jeg vil gjerne være med på gi-borten din! :)

    SvarSlett
  49. Oi så artig:) Og skikkelig lekre saker de selger!:)
    Jeg er med:) renamoen@online.no

    SvarSlett
  50. Å, så spennende! Jeg er gjerne med :)

    ashild.andresen@gmail.com

    SvarSlett
  51. Jeg er med ;) Prøver Lykken!!
    Mvh Elin (elin.faland@hotmail.com)

    SvarSlett
  52. Ååh, hadde vært helt perfekt! Er med :D

    Hilsen Silje

    sbri90@hotmail.com

    SvarSlett
  53. Så kjekt med give-away Hege.
    Det vil jeg være med på:-)
    Hilsen Janne Bådholm
    janne.home@lyse.net

    SvarSlett
  54. Jeg er med! Hadde vært supert med litt ekstra til utekjøkkenet i sommer :)

    SvarSlett
  55. Jeg er med!! Eeeelsker bloggen din:-)
    Kjerstitaugl@hotmail.com

    SvarSlett
  56. Stor Grattis med uteromsprisen. Jeg vil gjerne prøve lykken på giveaway:)
    Siljeab@hotmail.com

    SvarSlett
  57. Herlig! Jeg er med :)

    maica@gmail.com

    SvarSlett
  58. Hipp hurra for flott giveaway! Jeg er med :)
    Klem

    SvarSlett
  59. Jeg er med! :)
    zuperman_93(ætt)hotmail.com

    SvarSlett
  60. Juhu, jeg er med!
    Ha en fiiin 17.mai :)

    SvarSlett
  61. Jeg liker siden, har tipset mine lesere ved å dele konkurransen og jeg er gira på å vinne!! :D

    Marianne.rusten@hotmail.com

    SvarSlett
  62. Jeg blir med!
    Ole-Martin
    olejen(ætt)live.no

    SvarSlett
  63. Jeg er med :)

    Hilsen Katrine Helle
    katrine_helle_8@hotmail.com

    SvarSlett
  64. Så flott at dere vant uteromsprisen,gradla så mye:))
    Jeg er gjerne med på trekninga.
    Har sett siden på facebook,mye lekkert!
    Hilsen Elisabeth
    elisako_1@hotmail.com

    SvarSlett
  65. Så flott at dere vant uteromsprisen,gradla så mye:))
    Jeg er gjerne med på trekninga.
    Har sett siden på facebook,mye lekkert!
    Hilsen Elisabeth
    elisako_1@hotmail.com

    SvarSlett
  66. Jeg vil veldig gjerne være med! :)

    SvarSlett
  67. Jeg er med :)
    hanna_lw(a)hotmail.com

    SvarSlett
  68. Hei;)
    Vidunderlig blogg du har;)
    Og ja, jeg vil være med!

    Klem fra Ann-Mari

    SvarSlett
  69. Så flott gave! Klart jeg vil prøve lykken. Ha en fin uke. Vennlig hilsen Pia. pia_sofi@hotmail.com

    SvarSlett
  70. Hei Hege;-)

    Jeg prøver også gjerne lykken.

    Klem fra din navnesøster i Larvik

    SvarSlett
  71. ..ja,da prøver jeg meg med å være med jeg og da :) alltid gøy med noe nytt:) ..følger med siden din støtt og stadig,herlig :) hilsen cethjo@hotmail.no

    SvarSlett
  72. ..og ps..jeg har bursdag idag,så har vel fortjent å vinne??! ;) cethjo

    SvarSlett
  73. Så bra konkurranse! Jeg er med :-)
    hanne.sofie.lokkevik@gmail.com

    SvarSlett
  74. Liker på Fb, og blir med på trekning:)

    Marius
    grotan@hotmail.com

    SvarSlett
  75. HEI.BLIR SELVFØLGELIG MED JEG.HAR LIKT SIDEN DIN PÅ FACEBOOK.HA EN STRÅLENDE SOMMER VIDERE.HILSEN GURO MARGRETHE MARGRETHE SKJOLD.gurms@hotmail.no

    SvarSlett
  76. Jaaa!!! Jeg er selvfølgelig med :)
    Ha en strålende helg. Anneliklem :)

    SvarSlett
  77. Jaaa!!! Jeg er selvfølgelig med :)
    Ha en strålende helg. Anneliklem :)

    SvarSlett
  78. jeg er med lisbeth tjomsland
    mini_tjoms88@hotmail.com

    SvarSlett
  79. Jeg er med :) tina.sves@gmail.com

    SvarSlett
  80. Jeg vil veldig gjerne være med :)
    Ønker deg en good helg! :)
    (signe4@hotmail.com)

    SvarSlett
  81. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  82. Eg e med! Tjihi:)

    SvarSlett
  83. jeg blir mer enn gjerne med i din Give-Away ;) På høyt tid med en liten oppfrisking av hjemmet ;)

    SvarSlett
  84. Blir gjerne med og krysser fingrene:)

    Klem Marianne

    SvarSlett
  85. Jeg blir gjerne med :)
    Jeg liker Facebook siden fra før.
    Har delt denne konkurransen på min Facebook side også :)

    Kjempe fin blogg og kjempe flott premie.

    Ønsker deg en videre fin helg.
    Stor hilsen fra Monica Karin
    canim_monica@hotmail.com
    p.s jeg har en giveaway på min blogg også.
    Du kan vinne en OBH Nordica Slide Curler.
    http://nysgjerrigheten.blogg.no/

    SvarSlett
  86. Likt FB forlengst og delt innlegget til egen FB!
    Lyktene hadde vært så skjønne ute, i sommerkveldene... og inne i urvne høstkvelder, smil...

    Beste hilsen
    Bente Hagen
    netlohell@hotmail.com

    SvarSlett
  87. For en herlig blogg du har, og gratulerer med prisen:)
    Vel fortjent!!
    Blir gjerne med i trekningen:)

    Klem,Lindamor

    SvarSlett
  88. JEg vil gjerne være med. Så utrolig HERLIG med så enkle og frivillige regler. Jeg følger med glede med på Facebook. Har dessverre ikke blogg så jeg kan ikke lage noe slikt innlegg. Men hadde jeg hatt blogg, så skulle jeg gjort det, om ikke annen til ære for for deg som gjør det så befriende enkelt å delta. Ønsker deg ei fin helg.

    Hilsen An Mo

    an_mo1@hotmail.com

    SvarSlett
  89. Trekk meg! Trekk meg!
    Hadde vært stas å vunnet noe :)

    SvarSlett
  90. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  91. Jeg syns produktene deres er så utruli flott,
    og ville passa perfekt i mitt kule slott!
    Jeg digger å pynte altanen med bling,
    og denne ville blitt min dyrebare ting:)

    Skulle med glede vunnet et gavekort,
    så jeg signerer gjerne, så er det gjort:)
    Håper med dette jeg æren får,
    av å dele gleden med mine i år:))

    Mvh
    Merete Svartis Ludviksen
    merete1974@hotmail.com

    SvarSlett
  92. Jeg er gjerne med og krysser fingrene!
    Bli gjerne med i min konkurranse også om du vil!

    Klem fra Hilde

    SvarSlett
  93. Hei:) Hiver meg på i siste liten:) Sjekk gjerne ut min lille GIVE AWAY inne hos meg:)
    Fineste mandagen til deg:)

    Annelise

    SvarSlett
  94. Er med i siste liten :)
    kjerstiogkim@hotmail.com

    SvarSlett
  95. Jeg vil veldig gjerne være med:)

    SvarSlett