Du er her sammen med andre akkurat nå. I dag har ulike mennesker vært på besøk, og totalt har besøkt bloggen min siden august 2010!

lørdag 29. juni 2013

Det beste ved å være blogger...

...tror jeg må være alle de herlige henvendelsene fra dere der ute:)
Daglig sitter jeg og smiler over koselige mail, kommentarer og artige meldinger på Facebook.
Det er en rekke problemstillinger som blir belyst, og som jeg besvarer så langt jeg klarer.

Mugger fra Home & Cottage og Green Gate-kopp


Setter stor pris på den kontakten jeg har med mange av dere!

Ha en nydelig lørdag:)

8 kommentarer:

  1. er helt enig med deg, tilbakemeldingene man får er supre. :)
    Du har jo en veldig flott blogg som trenger mye oppmerksomhet. så oppmerksomheten er deg vell undt.

    SvarSlett
  2. Ta til deg alle gode og positive tilbakemeldinger :D Du fortjener hver og en av de !
    Ha en fin fin lørdag.
    -Elisabeth

    SvarSlett
  3. Så koselig at du gir utrykk for at du setter pris på tilbakemeldinger/kommentarene til oss lesere. Enig med "Kreative innfall" du fortjener hvert fint ord.Flott blogg med fine innlegg. Flott hus og det lyserat du har det godt. Du og din familie virker så ekte. Mvh Karjis

    SvarSlett
  4. Nydelig bilde! Hvor får jeg kjøpt green gate koppen?

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk:) Prøv på butikker som fører Green gate, eller prøv på nettet:) Mange som selger der:)

      Slett
    2. Koppen kan feks kjøpes her :) http://www.hverdagsgleder.no/shop/greengate-lattekopp-dora-white-latte-cup/

      Utrolig flott blogg du har, Hegemor!! :)

      Slett
  5. Anonym: Koppen kan feks kjøpes her: http://www.hverdagsgleder.no/shop/greengate-lattekopp-dora-white-latte-cup/

    SvarSlett