Du er her sammen med andre akkurat nå. I dag har ulike mennesker vært på besøk, og totalt har besøkt bloggen min siden august 2010!

fredag 28. juni 2013

Fredag - og helg !


Ukas fineste dag er her - igjen:)
Og i dag tar jeg dere med en tur innomhus.
Har vært mange ute-innlegg i det siste, så nå syns jeg det var greit å få av dere skoene igjen.
 
Spisebordet vårt er fra Ikea - og hvordan det fikk denne fargen, kan du lese om HER


Håper dere har mange, herlige planer for helgen, og noen av dere starter vel ferien også nå?
Jeg dupper fortsatt her ute i Nordsjøen, så helga mi er stort sett lik ukedagene, hva jobb angår.
MEN - vi har da bingo i morgen kveld!
Å jada - vi vet å kose oss.
 
Kurv fra Home & Cottage

Satser stort på ENORM varme og masse sol fra midten av neste uke.
Da skal jeg hjem og pleie den skadde Brannmannen, - han har nemlig spilt fotball og glemte i farten at det ikke er særlig lurt å lande i bakken med skuldra først. Så nå tripper han rundt, sykemeldt og med armen i fatle.

Så det blir vel meg som må lage steinmur i år.
Da blir den sikkert knakende fin..;)

Nyt helga!

2 kommentarer:

  1. sukk..dere har det så koselig! Ha en flott sommerferie Hegemor(når den tid kommer)!!
    Klem fra fast leser!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tuuuusen takk, og i like måte:):):)

      Slett