Du er her sammen med andre akkurat nå. I dag har ulike mennesker vært på besøk, og totalt har besøkt bloggen min siden august 2010!

lørdag 22. juni 2013

Geniale bokstaver fra Panduro :)


Jada, vi elsker å merke saker og ting, gjør vi ikke?
Jeg lider av det.
Enten om det blir brukt kritt eller tusj, maling og sjablonger - så må det meste merkes.


Derfor digger jeg disse skrape-bokstavene fra Panduro.
De heter visst rub-ons.
De fester på det aller meste (ikke funnet noe som det ikke fester på til nå), plast/glass/vegg, og du skraper det bare på med en liten trepinne.
Jada, den følger med i pakken.


De finnes i forskjellige fonter, men jeg har lagt min elsk på disse her.
Og nå er de på tilbud til 19 kr på nettbutikken!

Så nå sist var det den nye Q-tips boksen som fikk gjennomgå.
Et par iherdige skrap og innholdet er for alltid avslørt for omverdenen.


Sink-boksen er kjøpt på Living.
Vil du gå til nettbutikken til Panduro, trykk HER.
Søk på "bokstaver", og du finner dem med en gang.

Ha en knall dag:)

6 kommentarer:

  1. Så smart - og dekorativt!
    Takk for tipset :)
    Ha en flott lørdag!
    Klem fra Ingrid

    SvarSlett
  2. Oi,så stiligt:) ingen dum ide,takker for tipset!
    Ha en nydelig helg:)
    Klemz..

    SvarSlett
  3. Smart!! Ikke sett disse tidligere. Takk takk for at du deler:)
    Fin midtsommer helg til deg:)

    Annelise

    SvarSlett
  4. så utrolig flotte de ble da!!! takk for fine tips...

    Ha en fin fin dag frøken... :)

    Klems Diana.

    SvarSlett
  5. Ja, dette var både praktisk og vakkert. Takk for tipset.

    Hilsen An Mo

    SvarSlett
  6. Genialt!
    Eg driv sjøl å marka neste alt her i huset, så trur eg må gå til innkjøp av dei her bokstavane!

    Ønsker deg ei fin fin uke:)
    -Elisabeth

    SvarSlett