Du er her sammen med andre akkurat nå. I dag har ulike mennesker vært på besøk, og totalt har besøkt bloggen min siden august 2010!

tirsdag 18. juni 2013

Interiør-reportasje :)

Jeg hadde storfint besøk i går av journalist Kjersti og fotograf Jeanette.
De har planer om å lage en interiør-reportasje fra huset vårt.
 
 
Gjett om gutta måtte rydde.
Jepp.
 
De trivelige jentene dukket opp midt på dagen og vi fikk mange timer sammen før de snudde nesen hjemover. Kjersti stilte millioner av spørsmål, mens Jeanette svinset rundt på egenhånd og knipset. Såpass selvgående var hun at vi måtte på leting etter søppelbøtta på badet og skyllemiddelet på vaskerommet når hun var ferdig. Sånn er det når man tar stilleben-bilder, skjønte jeg.
Brannmannen stussa litt da soverommet vårt var blitt lager for en gammel kost, håven til svømmebassenget og en haug med Playmo.
 
Veldig trivelig dag:)
 
 
Og nå er det bare å vente på resultatet, - som godt kan ta ett år.
Det skulle gå fint. Jeg er jo rå på tålmodighet. Not.

Skal selvfølgelig hyle ut når jeg vet mer om hvor og når det kommer på trykk.
 
Nyt sola og hverandre der ute:)

5 kommentarer:

  1. Kult:-) Hehe sorry at dere måtte på leit, pleier å klare å rydde det meste etter meg, altså! Håper dere fant søppelbøtta:-S tusen takk for at vi fikk komme! Klem Jeanette

    SvarSlett
  2. Oi,så spennende da:) synd det er så lenge til...
    Du får ha ein fin dag videre:)
    Klem Siv Mette

    SvarSlett
  3. Det blir sikkert en kjempefin reportasje - så mye fint du viser frem her på bloggen din :)
    Ha en finfin kveld!
    Klem fra Ingrid

    SvarSlett
  4. Så utrolig gøy! Gleder meg til å se på trykk :)
    Klems Diana

    SvarSlett
  5. Oi oi, så spennende!! gleder meg til og se :D

    Ha en fin Onsdag,
    Klemmer fra Jatte♥

    SvarSlett