Du er her sammen med andre akkurat nå. I dag har ulike mennesker vært på besøk, og totalt har besøkt bloggen min siden august 2010!

torsdag 6. juni 2013

Morgenrutiner

 
Dagen er i gang.
Huset er tømt.
 
Stod i vinduet, på min faste plass, og humret med meg selv over 8-åringen som gikk til skolen i morges iført shorts og glattsleiket hår mens han snudde seg og vinket til meg SAMTIDIG med at han skulle sparke i alle løvetennene langs veien som har blitt til gråhvite kupler med frø.
 
Kunne kort konstatere at han nok har arvet min balanse der han tilsynelatende småfull sjanglet seg oppover bakken, vinket, sparket og sendte slengkyss.
 
♥ I LOVE YOU ♥

8 kommentarer:

  1. Så herlig!!!
    Fin dag til deg og dine :)
    Klem fra Anne-Marit

    SvarSlett
  2. Herlig:)
    Slike hverdags-moments er helt fantastisk ♥

    SvarSlett
  3. Så snålt, et herligt øyeblikk:)

    Ha en nydlig dag:)
    Klem Siv Mette

    SvarSlett
  4. Hei.
    Jeg fant den flotte bloggen din hos NIB.
    Så koselig det var inne her hos deg:) Flott og koselig pyntet over sofaen.

    Klem fra Elise

    SvarSlett
  5. Herlig! Akkurat slik det skal være,slike øyeblikk er verdifulle.
    Ha en fin kveld.
    Klem Christina

    SvarSlett
  6. Cherish♥
    Nydelig hylle og pynt du har på bildet:)

    SvarSlett
  7. Så skjønn den blomsten var - hva heter den? :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei:) Hvis det er den planten på hylla du mener, så tror jeg den heter Pletter, eller noe slikt:)

      Slett