Du er her sammen med andre akkurat nå. I dag har ulike mennesker vært på besøk, og totalt har besøkt bloggen min siden august 2010!

torsdag 20. juni 2013

Nye hyller på kjøkkenet :)


Endelig!
Jeg har savnet hyller på den tomme veggen over ventilatoren.
Og nå har Brannmannen fikset det.


Kappet til et par hobbyplater, malte dem i samme farge som veggen (Hvit Lin) og monterte dem på hylleknekter fra Ikea (som også ble malt).

Så nå har jeg enda et sted å sette nips og naps.
Lovely!


I går dro jeg ut på en 2 ukers all-inclusive tur med vanvittig havutsikt, gratis kino, trening og klesvask inkludert. Jada, jeg er offshore igjen.

MEN bloggen skal ikke lide for det.
Har tatt med meg MASSE bilder som skal spres utover de neste dagene.
Heng gjerne med:)

7 kommentarer:

  1. Så koslig kjøkken du har:)
    Hih,det er jo reine husmorferie! God tur til deg;)
    Klem Siv mette

    SvarSlett
  2. Lekkert som alltid når du får en ide :)
    Kjempekoselig på kjøkkenet ditt!
    Ha en fin kveld utpå havet :)
    - Ingrid

    SvarSlett
  3. Hihihihi, jeg klarer virkelig ikke å lese at det står Filter på den boksen din - av en eller annen pussig grunn, så går det bare ikke, der står nemlig noe heeelt annet!! ;)

    SvarSlett
  4. Sååå koselig!
    Vil oxå ha det så fint, nytt kjøkken står høyt på ønskelisten! :)

    Hvor kommer de søke boksene fra? den ene (lik som q-tips var fra living så jeg), hvor er de andre fra?

    Ha noen fine uker der ute! :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Heisann:) De er fra Living, de også:):) Kjøpt i samme runden;)

      Slett
  5. Så fint kjøkken! Hvor har du fått tak i memorytavlen som henger på dekksiden til stekeovnen?

    SvarSlett