Du er her sammen med andre akkurat nå. I dag har ulike mennesker vært på besøk, og totalt har besøkt bloggen min siden august 2010!

lørdag 15. juni 2013

Sommerfest :)

 
Heldig som jeg er, fikk jeg være vertinne for den årlige sommerfesten til vår lille Legevakt her i Kragerø i går:)
 
 
Herlig sommervær, god mat, masse godt i glassene, kaker og snop, latter og fjas og vas:)
 
 
Utover kvelden og natta kom terrassevarmerne og pleddene på.
Og humøret steg i takt!

 
Superkoselig kveld, herlige kollegaer...og en smule trøtt dag i dag;)
 
Nå sitter jeg under pleddet igjen. Denne gang innendørs i stua - Han der oppe har nemlig funnet ut at hagen trenger spyling igjen og har åpnet alle slusene sine.
Så nå skal jeg bare slumre foran tv'n og strikketøyet.
Sweet:)
 
God lørdagskveld til deg:)

5 kommentarer:

  1. Så koselig!!
    Perfekt og ha slike selskapligheter hos dere:))

    Ha en fin kveld ♥

    SvarSlett
  2. Høres ut som en herlig kveld!
    Så frodig og fint det har blitt i plantekassen din! Hva heter de ulike sortene du har plantet der?

    Nyt innekvelden! (Det som er igjen av den...)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja der vokser og gror det noe veldig:-) Den med lilla blomster er slik en mini-syrin, den store med grønne og hvite blader heter hvitbroket kornell, og fremst er det en liten staude som får mange rosa blomster i juli. Husker ikke navnet på den i farten;-)

      Slett
  3. Så herlig uteplass:) åsse så gøy ein kan ha det:)

    Nyt helgen!
    Klem Siv Mette

    SvarSlett
  4. Så koselig du hadde laget det:)

    SvarSlett