Du er her sammen med andre akkurat nå. I dag har ulike mennesker vært på besøk, og totalt har besøkt bloggen min siden august 2010!

fredag 12. juli 2013

Borte bra, men hjemme er definitivt best

Hei bloggen!
Hva kan jeg si? De siste dagene har flydd!
Jeg kom hjem tirsdag formiddag, til en smilende Brannmann og sol og varme.



Hele tirsdagen hadde vi for oss selv, var ute og spiste middag på brygga her i Kragerø og bare smilte - begge to.

Onsdag hentet vi de to minste som har vært på ferie med pappa'n sin, og resten av tiden har bare gått med til sommer, varme, bading og heftig soling (hadde jo tre uker å ta igjen).

Vi gjør med andre ord det vi gjør best - er livsnytere;)

Ha en herlig helg:)

2 kommentarer:

  1. Åååå, så herlig og være hjemme igjen!!
    Tipper dere kooooser dere ja ♥
    Hjemme er ALLTID best:))

    Du et spørsmål - den LettRepp'en, kan den brukes til og lage rett vegg av en mursteinsvegg og tro?
    Vi har murstein som jeg fpr noen år siden malte hvit, men kunne tenkt meg en slett flate...
    Vi har og slike store flate steiner på peisen med sprekker - kanskje den kan brukes der og?
    Hvor kjøper du den, og er den dyr?

    Hadde vært kult!

    Ha en fin fin dga:))

    SvarSlett
    Svar
    1. Heisann snupps:)
      Klart den kan brukes på det:) Det er murstein jeg har smurt inn lett repp på på pipa (du ser bildet i innlegget om lett repp)
      Vår tegl var også malt hvit. Funket supert:)
      Det fester på det meste:)
      Husker ikke helt prisen i farten, men det var ikke ille. Selges i to størrelser:)
      Klem til deg:)

      Slett