Du er her sammen med andre akkurat nå. I dag har ulike mennesker vært på besøk, og totalt har besøkt bloggen min siden august 2010!

lørdag 6. juli 2013

Brannmannens store (avslørte) overraskelse...

Jeg har sagt det før, og kommer nok til å si det mange ganger til - jeg har verdens beste mann.
Jeg fant en av dem som bare er snill og god.
Samtidig som han er Mann.
Hegemor vil ikke, og bør ikke, ha noen tøffel.


Denne manne-mannen min har da, mens jeg sitter offshore, vært og handlet bursdagsgave til meg.
Neida, det er ikke bursdag helt enda - jeg er veeeeldig 36 i noen uker til.

Spent som ei fele satt jeg her ute og prøvde iherdig å finne ut hva kunne være han hadde kjøpt.
...helt til en mail fra Elkjøp plumpet inn i innboksen min:

GRATULERER MED DIN NYE MAC!

Jeg trodde jeg skulle dø av lykke!


Brannmannen, derimot, var ikke like fornøyd med stuntet til Elkjøp...
Tror både han og jeg (og Elkjøp) skal være glad for at han fikk vite om mailen på søndag, når butikken var stengt.

Helt ærlig, jeg bryr meg jo ikke noe om at overraskelsen ble avslørt, men min kjære var desto mer irritert.
Så, FYYY Elkjøp! Skamme seg!

...samtidig har jeg prøvd å berolige Brannmannen med at han ikke må glemme min noe velutviklede intuisjon - som ikke var like overrasket over gaven som Hegemor selv..



Men HURRA som jeg gleder meg til endelig å få en skikkelig maskin igjen!
Det er over ett år siden pc'en min kræsjet og jeg har brukt en gammel, tullete pc i månedsvis.

 
I skrivende stund er det 54 timer til helikopteret skal hente oss.
Jepp, nå telles det timer og minutter.
MANDAG er dagen vi kommer oss i land, men det blir så seint på kvelden at jeg ikke kommer hjem før tirsdag formiddag.

DET SKAL BLI SÅ SKJØNT!:)

Ha ei herlig helg i sola! (dere som har sol:)

8 kommentarer:

  1. Så koslig historie:)
    Åsse så kjekk gave:))
    Ha ein god tur hjem!
    Klem Siv Mette

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk Siv Mette:):):) ha en fin helg:)

      Slett
  2. Herlig!
    Utrolig gøy å lese det du skriver!
    Ønsker deg en god tur hjem, håper tia går fort for deg..

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk, Ingjerd:) Og riktig god helg til deg:):)

      Slett
  3. Huff, slik kan overraskelser ødelegges, men gratulerer så mye! Fortsett nedtellinga;-) Og god helg!

    SvarSlett
  4. Jeg tror brannmannen har funnet seg ei bare snill og god kone også! Jobber du fast på Nordsjøen? Hvordan fungerer det å være to uker borte (fra mann og barn) sånn i praksis?? God helg. Håper dere får tatt kjæresteturen snart likevel :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Det var snilt sagt (selv om jeg har mer selvinnsikt enn som så, he he;) Jeg stortrives i Nordsjøen! Har det som pommen i egget! Og de hjemme har det veldig fint de også. Brannmannen ordner opp og de koser seg med "guttedager" og lite kvinnfolkmas;);) Vanlig rotasjon er 2 uker på og 4 fri, så man har liksom sommerferie hver gang man kommer hjem:):):) Og det er VELDIG deilig å komme hjem også;);):):)

      Slett
  5. Hahahaha regner med at brannmann ble bare sånn passe irritert. Selv om ofte normal kvinneintuisjon greier å avsløre slike ting. Men fy elkjøp - er det mulig. Kos deg når du kommer hjem. Regner med du får kjærestid da.

    SvarSlett