Du er her sammen med andre akkurat nå. I dag har ulike mennesker vært på besøk, og totalt har besøkt bloggen min siden august 2010!

mandag 1. juli 2013

Du skal ikke sove bort sumarnatta...!


I dag er det to dager til helikopteret skal frakte oss i land, og stemningen i crew'et mitt begynner å bli lettere euforisk. Brannmannen skal møte meg i Oslo, og så tar vi oss et par kjæreste-dager der før vi setter nesa hjemover på fredag.
Trenger vel ikke utbrodere hvor mye jeg gleder meg til det, akkurat;)

Vi er barnefri en ukes tid.
Våre fire herligheter er nemlig fordelt på de to andre foreldrene sine på sommerferie og koser seg masse på hver sin kant.


De to minste har fått reise med pappaen til Malaysia, og er naturligvis meget fornøyde med det.
Men de har ikke helt skjønt tidsforskjellen mellom Europa og Asia.

Det resulterte i at jeg forrige natt ble vekket av en lyd jeg brukte litt tid på å forstå i søvne.
Klokka var 04.03 - og Skype'n ringte på full guffe.
Det var 9-åringen, nylig våknet (kl. 10 lokal tid) og blid som en lerke:

Heeeeeeeeei, mamma!!!!

Går ikke an å legge på da <3
Etter en halvtimes intens skravling fra poden på andre siden av jorda, kunne jeg rulle dyna over hodet og sovne igjen med et smil. Ikke den verste måten å bli vekket på det!

Fin ny uke til deg:)

1 kommentar:

  1. Herlig! :) Jeg har SÅ lyst til å bli flinkere med interiør selv, men enn så lenge får jeg gjøre mitt beste - samtidig som jeg henter inspirasjon fra flinke damer som deg :)

    ♥ Lizbethosnes.com

    SvarSlett