Du er her sammen med andre akkurat nå. I dag har ulike mennesker vært på besøk, og totalt har besøkt bloggen min siden august 2010!

fredag 5. juli 2013

Give-away !

Er dere klare for mer give-away?
Lene med den skjønne, nyoppstartede nettbutikken LYKKELIG har lyst til å donere et gavekort på kr. 500,- til en av dere lesere.


Lykkelig holder til på Rennesøy utenfor Stavanger og har klær, garn, interiør, smykker og PUKKA te!
Så det skulle ikke være vanskelig å finne noe å bruke pengene på:)

Konkurransereglene er som før:
ALLE KAN KUN TA ETT LODD
PUNKTUM.
(du blir altså ikke tvunget til å like noen sider, eller linke eller styre med andre ting)

Bare legg igjen en kommentar under her, eller på Facebook hvis du kunne tenke deg en stor,lysegul/brun lapp å handle for:)
Trekningen blir 15. juli.

Lykke til:)

103 kommentarer:

  1. Hei :) Selvfølgelig vil jeg være med på dette! :)
    Takk for inspirasjon, denne butikken har jeg nemlig ikke hørt om før. Da må jeg underøke den nærmere :)
    Ser nå at den er ny, så da er det kanskje ikke så rart at jeg ikke har hørt om den :)
    Lykkelig passer fint til Lykkelaila ;)

    Lykkeklem fra Laila

    SvarSlett
  2. Hei! Spennende! Jeg tar et lodd:-). God sommer! Mvh Linda ( lehoff@ online.no)

    SvarSlett
  3. Har visst om Velkommen en stund, de har så søte gyngelam...og nå fikk jeg jammen se at de har dem på tilbud. :D Og, de har ikke bare det, de har jo så masse forskjellig - en nettbutikk å bli glad i!

    God helg til alle!

    Hilsen HildeR
    mari_gull(at)yahoo.no

    SvarSlett
  4. Jeg prøver lykken:) Siljeab@hotmail.com

    SvarSlett
  5. Jeg vil gjerne være med på denne. :)
    God helg! :)

    Hilsen fra Anja
    (anja_joh@yahoo.no)

    SvarSlett
  6. Jeg er gjerne med og tar et lodd:)

    Sissel

    SvarSlett
  7. Oi, oi!! Alltid spennende med nye nettbutikker :)
    Blir gjerne med i trekningen ♥

    SvarSlett
  8. Ja her må jeg selvfølgelig delta :)
    Er jo en super duper flott premie :)

    Krysser fingrene og håper at kanskje sommer lykken smiler :)
    Ønsker deg en kjempe fin sommer :)

    Stor hilsen fra Monica Karin
    canim_monica@hotmail.com

    SvarSlett
  9. Så spennende! Jeg krysser fingrene.

    SvarSlett
  10. Hiver meg på, jeg også. Gøy med lodd i ny butikk!

    Hilsen Tone
    tonesule@online.no

    SvarSlett
  11. Kanskje jeg kan bli den lykkelige vinneren?! :)

    Lykkehilsen fra
    Hege
    hege-emi@online.no

    SvarSlett
  12. Jeg vil gjerne delta :)
    Ida Lind
    urettferdig(ætt)live.com

    SvarSlett
  13. Ja jeg vil veldig gjerne bli med i trekningen :)
    GOD HELG! Klem Anette

    SvarSlett
  14. Prøver gjerne lykken med et lodd i ny butikk... spennende:)

    Ha en fin fredag og en riktig flott helg:)
    Klem Marianne

    SvarSlett
  15. Så gøy! Jeg vil gjerne være med :)
    Må ellers få skryte av bloggen, har fulgt deg lenge og er såå imponert over hjemmet deres! Masse fine bilder du deler med oss, og jeg sitter ofte og ler for meg selv av gode historier fra hverdagen din :)
    Ha en fortsatt fin sommer!
    Hilsen fra Silje Bakke (siljebakke@gmail.com)

    SvarSlett
  16. Wiii,eg blir med:))
    God helg til deg!
    Klem SIv Mette

    SvarSlett
  17. Heisann Hege :-)
    Jeg slenger meg på og håper på Lykken fra Lykkelig :-)

    Klem fra Hege R

    SvarSlett
  18. Jeg er med :)

    Hilsen Katrine Helle
    katrine_helle_8@hotmail.com

    SvarSlett
  19. Så spennende, jeg vil gjerne være med på trekningen! :)
    Ha en fin sommer! Klem fra Tonje

    SvarSlett
  20. Klart jeg vil trekke et lodd :)
    Fredag og juli og sola skinner - måtte feire med en stor is etter jobb!
    Sommerhilsen fra Ingrid

    SvarSlett
  21. En slik lapp hadde vært midt i blinken! :)

    Er ny her på bloggen din og har nå lest gjennom hele bloggen :D
    Elsker stilen din og kreativiteten din :)
    Ha en flott sommer!


    S_egeberg@hotmail.com

    SvarSlett
  22. Heisann!
    Jeg vil gjerne være med i trekningen:
    En kjempe flott blogg du har,er innom hver dag for og se og lese,blir faktisk litt skuffet når du ikke har skrevet på noen dager;)

    Mvh.Janne (melbyjanne@hotmail.com) God sommer!

    SvarSlett
  23. Hei! Vil gjerne være med i trekningen jeg også =) Digger bloggen din, du gir en småsliten 3barnsmor masse glede og ikke minst inspirasjon til hvordan vi kan gjøre det gamle huset vårt til et koselig hjem! Hilsen Eli (skjerveli@hotmail.com)

    SvarSlett
  24. Hei:) Jeg vil også være med...
    God Sommer til deg, kose deg MAX:)

    Annelise

    SvarSlett
  25. Pick me! (Fantastisk butikk!) :-D

    Smil fra Eline (skirnis@fidrildi.com)

    SvarSlett
  26. Hei.
    Jeg vil veldig gjerne være med på give- away'en og tar et lodd:-D God sommer fra meg!!!

    Hilsen Tove

    SvarSlett
  27. Hei.
    Glemte å skrive mailadressen min ......tar et lodd:-D kontakt meg på denne adressen om jeg skulle være den heldige vinner:-D God sommer!!!
    Hilsen Tove Kristin Linmo

    SvarSlett
  28. Ååå, jeg krysser fingrene og henger med på:-) Ha ei god helg! Nå er det ikke lenge til mandag;-) Klem fra Ellen ( el@online.no)

    SvarSlett
  29. Åååå nei, glemte igjen!!!
    Adressen er: tovelinmo75@hotmail.com

    Hilsen surrehodet Tove Kristin Linmo :-D:-D

    SvarSlett
  30. Ja, jeg er gjerne med:-)

    Mvh Iren M.
    Iren.nordal.meling@gmail.com

    SvarSlett
  31. Jeg er gjerne med!

    Marie Elise
    Hvitlykke@gmail.com

    SvarSlett
  32. Jeg vil gjerne være med. Hanne Henriksen

    SvarSlett
  33. Jeg er med :)

    Hilsen Torhild
    torhildstokke@hotmail.no

    SvarSlett
  34. Hei :)
    Klart jeg vil være med på dette!
    Jeg bare elsker (og misunner) din glede over hverdagene, og nyter interiør-stilen din.
    Holder på å bygge hus nå, så henter litt inspirasjon her, ja ;)
    Ha en fortreffelig sommer, så krysser jeg fingrene for en brun lapp til å bruke på ting og tang til huset ;)

    Klem Siv
    sivojento@hotmail.com

    SvarSlett
  35. Ahh, jeg vil veldig gjerne vinne gavekort! Er i gang med full oppussing av nytt(gammelt) hus, og da kommer gavekort i slike butikker godt med! :)
    Tusen takk for at du har en så fin og inspirerende blogg.
    De beste hilsener fra Linn Merethe

    SvarSlett
  36. Supert altså! Et gavekort hadde vært perfekt just nu :)
    Deltar med spenning og krysser fingrene :)
    Ha en finfin kveld!
    Klem

    SvarSlett
  37. Jeg vil gjerne delta og håper på vinnerlykke:)
    Ikke lenge siden jeg oppdaget bloggen din, men har brukt timesvis på å lese gjennom og kose meg - fantastisk flott dere har det og tusen takk for at du deler så mye inspirasjon:)
    Hilsen Christine (ch-midtt(a)online.no)

    SvarSlett
  38. Jeg er med, greie regler :-) Lisbeth N uglylizz78@gmail.com

    SvarSlett
  39. Blir gjerne med i trekningen din :) idaga87@gmail.com

    SvarSlett
  40. Juhuu :) eg vil veldig gjerna ver med!
    God helg i havet :)

    Linn-mari@hotmail.com

    SvarSlett
  41. Jeg vil gjerne bli med! :)

    Charlo.dah@gmail.com

    SvarSlett
  42. Jeg blir veldig gjerne med på trekning :)

    Mvh. Kristine SKS
    E-post: kristine907@gmail.com

    SvarSlett
  43. Jeg er trofast leser av bloggen din, og vil gjerne være med :) Ma_orm@hotmail.com

    SvarSlett
  44. hei:)ja det vill jeg gjerne være med på:)
    hilsen linda
    epost:haugan67_@msn.com

    SvarSlett
  45. Dette vil jeg være med på, hadde vært gøy å vinne siden jeg har bursdag 15 juli. :)

    Line

    SvarSlett
  46. Jeg vil veldig gjerne være med i trekningen.
    Mvh Line
    line.gerhardsen@gmail.com

    SvarSlett
  47. Vil gjerne vere med:)
    Monica skjeldestad
    Monica12396@hotmail.com

    SvarSlett
  48. Takk, endelig en som ikke vil ha meg til å spamme mine venner på Facebook
    Så jeg er helt med..:)

    SvarSlett
  49. Vil GJERNE ha en gulbrun lapp å shoppe for :)

    SvarSlett
  50. Dette er noe jeg gjerne vil være med på!

    Marit Dvergsnes

    MArit_dv@hotmail.com

    SvarSlett
  51. Hei!
    Jeg blir gjerne med i trekningen :)

    i_sen3@yahoo.no

    PS: Jeg liker konkurransereglene dine :)

    SvarSlett
  52. Jeg vil gjerne være med :) Du har forøvrig en flott uteplass!
    arnesen.lillian@gmail.com

    SvarSlett
  53. Jeg vil gjerne være med :)

    SvarSlett
  54. Jeg er med! :-)

    Turid Helen
    turiiid@hotmail.com

    SvarSlett
  55. Jeg skulle mer enn gjerne vunnet en lysebrun/gul lapp å handle nydelige ting for :) Krysser alt av fingre og tær for litt lykke :)

    Tone S.
    Tone_karen@hotmail.com

    Ha en super sommer!

    SvarSlett
  56. Jeg vil gjerne ha et lodd.

    Mail: sanoelindland@gmail.com

    SvarSlett
  57. Svigers har hytte på Rennesøy, så gavekort på Lykkelig ville gjort meg veldig lykkelig;-) God sommer!
    sivhegejohnsen@hotmail.com

    SvarSlett
  58. Èn gang må man jo ha flaks.. så jeg prøver lykken! ;-)
    Ønsker deg en herlig sommer!

    Anne (alh.lindal@lyse.net)

    SvarSlett
  59. Vill gärna handla mig lite lycklig på Lykkelig.Och lycklig blir man även när det är så enkelt att delta i dragningen...

    Fortsatt god sommar till dig och hela familjen

    SvarSlett
  60. Dette så ut som en spennende butikk! Blir gjerne med i trekningen :-)

    SvarSlett
  61. Eg vil vere med!! :) Slenger meg med som følger og, for var det mykje fint å sjå!
    Klem Nina

    SvarSlett
  62. Hei!
    Jeg blir gjerne med :-)
    Mvh Hege
    hege.skifte@malvik.kommune.no

    SvarSlett
  63. Jeg er med :D
    Rannveig Kh
    rankh@hotmail.no

    SvarSlett
  64. Takk for sjenerøsiteten, jeg blir gjerne med på moroa og prøver vinnerlykken! Tvi-tvi! :-) Hilsen Hege

    SvarSlett
  65. Takk for sjenerøsiteten, jeg blir gjerne med på moroa og prøver vinnerlykken! Tvi-tvi! :-) Hilsen Hege

    SvarSlett
  66. Ja, det hadde jo vært kjekt. Du har ein kjempe flott blogg. Mvh. Hildehg. Mail:hildehag@hotmail.com

    SvarSlett
  67. Jeg er med.
    Siv@bruktbilspesialisten.no

    SvarSlett
  68. Jeg er med, kjempeflott blogg du har..


    Klem sis-wen@online.no

    SvarSlett
  69. Jeg vil også gjerne være med! Hilsen ab_faktisk@hotmail.com

    SvarSlett
  70. heisann. Så fin blogg du har å ett vakkert og koselig hjem:) her vil jeg innom mer...Eg vil gjerne være med å prøve vinnerlykken:) klem fra Ann Elin

    SvarSlett
  71. Så morro å følge bloggen din, fantastisk koselig og gjennomført hjem dere har. Herlig å bli inspirert av dine påfunn :) Godt jobba!

    SvarSlett
  72. Så gøy! Dette vil jeg være med på! :D lisebjerka@hotmail.com

    SvarSlett
  73. Jeg vil gjerne være med :)
    tina.triger@live.com

    SvarSlett
  74. Jeg blir gjerne med :) merethe.solyst@gmail.com
    Er innom bloggen din flere ganger iuka for tips og inspirasjon ;) Fantastisk blogg som jeg anbefaler alle mine venniner god sommer klem Merethe

    SvarSlett
  75. Jeg blir gjerne med i trekningen! Du har en helt fantastisk blogg Hege, og jeg får en hel masse inspirasjon herfra:9 Tusen takk.. Kos deg hjemme med familien din, og nyt sommerdagene:)

    SvarSlett
  76. Jeg vil super gerne deltage. Elsker din side og følger dig :)
    Rigtig god sommer!

    Gitte
    gittemygind@outlook.com

    SvarSlett
  77. Jeg vil også gjerne ha et lodd.Jeg er også ofte innom bloggen din.Ha en fortreffelig sommer sammen med din familie!!

    Marit Jansen

    aril-bry@online.no

    SvarSlett
  78. andrea.hjeldnes@hotmail.com

    -Andrea

    SvarSlett
  79. Jeg liker sånne gullbrune lapper :-)

    SvarSlett
  80. Jeg vil veldig gjerne delta, drømmer om en slik flott lapp, jeg! :D <3

    Mvh Beate M
    beate_myran(ætt)hotmail.com

    SvarSlett
  81. Tar gjerne i mot en sånn fin lapp. :) Ha en fortsatt fin sommer. Vennlig hilsen Pia Sotkajærvi. pia_sofi@hotmail.com

    SvarSlett
  82. Ja, jeg vil være med må den beste vinne.

    SvarSlett
  83. Jeg er gjerne med og krysser fingrene!

    Bli gjerne med hos meg også om du vil

    Klem fra Hilde

    SvarSlett
  84. Jeg vil gjerne være med!

    Spennende konkurranse



    God sommer
    Håper sommeren din blir flott :)



    millymoi@live.no

    SvarSlett
  85. Weeee, fikk med meg denne i siste liten:))
    Henger meg selvfølgelig med!!

    SvarSlett
  86. Alltid klar for å prøve lykken...
    Mvh SølviV

    SvarSlett
  87. Ååååå ønsker meg en slik fin lapp :)
    Fortsatt god sommer

    Hilsen Elisabeth B S

    SvarSlett
  88. Prøv gjerne lykken jeg også;)

    Klem charlotte Klepsvik
    Charlottetotland@gmail.com

    SvarSlett
  89. Å så gøy.
    Vil gjerne være med å prøve lykken her :)
    Ha en fortsatt flott sommer :)

    Sommer hilsen fra Anita
    kvalheimsjenta@gmail.com

    SvarSlett
  90. Så spennande! Eg er med:)
    Er ny på bloggen din, kjempefin!
    Lene
    lene.s.ringeling@gmx.net

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg likte reglene dine! :)
      Madeleine_sandbo@hotmail.com

      Slett
  91. Jeg vil gjerne være med. Tvi tvi :-)

    SvarSlett
  92. Jeg vil gjerne være med. Tvi tvi :-)

    SvarSlett