Du er her sammen med andre akkurat nå. I dag har ulike mennesker vært på besøk, og totalt har besøkt bloggen min siden august 2010!

mandag 8. juli 2013

JAAAA!!!


DAGEN har kommet! Jeg skal begynne hjemreisen!
(blir en liten overnatting i Trondheim i natt før jeg når endelig destinasjon i morgen formiddag)
Etter 19 dager ombord og snaue 100 timer overtid skal det bli fantastisk å gå barbeint, bade og sole seg og kose med våre kjære små - og med han store også, selvsagt;)

Har hatt (nesten) tre utrolig kjekke uker her ute - mener bestemt at dette må være den beste riggen i hele verden! Vi har bare koselige mennesker. Overalt.
Så vi har det veldig bra på alle vis, men det blir nesten som å være på leir, så man blir litt sliten mot slutten.
Skal bli skjønt å sove uten telefonen på hylla og bare koble av.

Nå er det bare å vente på flaff-flaff-lyden som skal komme rundt kl 18.00:)

Ha en heidundrande dag, alle sammen:)

6 kommentarer:

  1. ...en deilig følelse, som pendler mellom Sør - og Vestlandet kjenner jeg meg litt igjen:)
    God tur og god sommer!
    Annelise:)

    SvarSlett
  2. Det bassenget ser bare så utrolig behagelig ut! Det står høyt på min ønskeliste ihvertfall :-)

    God tur hjem :-)

    SvarSlett
  3. Heisan. Ha en deilig friperiode. tenker de venter der :-) mvh karjis

    SvarSlett
  4. God tur hjem og kos deg masse!!!
    Endelig er sommer`n her!!!!

    SvarSlett
  5. Bassenget er bare helt fantastisk. Hva gjør du med det om vinteren? Har du lokk på?

    SvarSlett
    Svar
    1. Vi pakker det ned - akkurat som trampolinen:)):) Superenkelt og veeeeldig digg:):)

      Slett