Du er her sammen med andre akkurat nå. I dag har ulike mennesker vært på besøk, og totalt har besøkt bloggen min siden august 2010!

lørdag 20. juli 2013

Kveldsro

En lang, deilig dag med soling og bading går mot slutten.
After Sun'en er på, et tynt pledd ligger over beina, ungene plasker dagens siste plask mens gubben og jeg ligger strekk ut og fordøyer nachos'en på vegne av alle seks.


Håper du har hatt en deilig dag der du har vært også:)
Det er med fryd jeg ser på værmeldingen at resten av landet også (omsider) skal få ta del i denne herligheten av en sommer om bare kort tid!

Takk og lov for at vi ikke bestilte sydentur i år!!;)

Ok - nå skal lørdagsgodteriet fram!
Tudelu!


3 kommentarer:

  1. Hei Hege!
    Jeg elsker bloggen din, og du gir meg så mye inspirasjon! :):)
    Jeg lurer på de gardinene du har på terrassen, under paviljongen..tåler de regn? Hvilket stoff er det?

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Lene:) Så koselig at du trives hos meg:)
      Gardinene er fra IKEA. Noen syntetiske greier som tørker på et vips. To lengder for 98, med ferdige rynkebånd. Så jeg tenkte skitt au - tåler de ikke vann, så gjør de ikke det. Men det har funket alleles utmerket:):)

      Slett
    2. Så smart! Da blir jeg nok hermegås ;)

      Slett