Du er her sammen med andre akkurat nå. I dag har ulike mennesker vært på besøk, og totalt har besøkt bloggen min siden august 2010!

onsdag 3. juli 2013

Puter med sprittusj og sjablong


Så var dagen her - dagen som skulle bli MIN dag. Dagen da jeg skulle få fly bort fra Stålholmen her ute i Nordsjøen. Møte min kjære i Oslo og ha to etterlengtede kjærestedager i tigerstaden.
Bare vi to.

Men, kommer jeg meg på land?
Nope.
Syk avløser gjør at oppholdet blir utvidet til mandag. Kjenner at dette skal bli meg noen lange dager.
Men får bare gjøre det beste ut av det. Plutselig er det vel min tur.
Imens får jeg dra inn litt skattepenger til vårt kjære land.
Mulig vi får ny motorvei i Kragerø nå...;)

Håper dere nyter sommeren der inne på fastlandet.
Ser at høytrykket er på vei, og unner dere det sårt.
Satser på at det blir liggende ut oktober.

Bildet i dag er fra putene jeg kjøpte på Ikea og som vi har på Herligheten vår.
(Herligheten er navnet på benken under)
De er fiffet opp litt med et hjerte på den ene og bokstavsjablonger på den andre.
Brukte bare sprittusj i farten. Gikk bra det:)


God onsdag til deg:)

8 kommentarer:

  1. Noe så kjipt Hege. Bra du tar det som en ekte kvinne ;) Blir nok ekstra deilig å komme hjem nå! Nyt sommeren på Herligheten ;) Klem Anette

    SvarSlett
  2. Så synd Hege, føler med deg. Varm klemm

    SvarSlett
    Svar
    1. Sånne klemmer hjelper faktisk en hel del:) ❤❤

      Slett
  3. Hørtes ut som en kjempe kjedelig nyhet å få.... Men får håpe en ny mulighet byr seg snart.
    Men putene ble fine :) Hehe

    SvarSlett
    Svar
    1. Takker for all sympati - trenger alt jeg kan få, he he;)

      Slett
  4. Hei:-) Så fine puter:-) Hvor har du kjøpt sjablongene? :-) God sommer:-) Mvh

    SvarSlett
  5. Heisann:) De er kjøpt på Stoff og Stil og Panduro:)

    SvarSlett