Du er her sammen med andre akkurat nå. I dag har ulike mennesker vært på besøk, og totalt har besøkt bloggen min siden august 2010!

fredag 19. juli 2013

Salat med peanøtter

Neida, jeg har ikke funnet opp noe krutt av noe slag.
Men Brannmannens salatforlag fikk medhold her om dagen, og vi har funnet vår nye hit til grillmaten:)


Som vanlig (når jeg lager noe) skal det være enkelt.
Salaten består dermed av en pose med Babyleaf blanding, en boks cherrytomater, en rødløk og et halvt glass fetaost (slenger på en del av oljen som osten ligger i). Peanøttene hives til slutt på toppen.

Peanøtter er ikke veldig sunt, så du kan enten spise og kose deg - eller telle kalorier.
Jeg gjør det første.
Og det funker - hver gang:)



4 kommentarer:

  1. Mmm..det så godt ut:)Jeg pleier å lage tunfisksalat med peanøtter i, knallgodt!!-og gir en litt ekstra spiss på salaten:)

    Ha ei fin helg!

    Klem fra Lindamor

    SvarSlett
  2. Vi prøvde denne salaten i dag, og det var stor suksess! Deilig til grillet kyllingfilet. Så tusen takk for oppskriften!
    God sommer til deg og dine!
    E

    SvarSlett
  3. Så supert, E :) Ja, den brannmannen har sine gode tips;):) God sommer til deg også! Hegemor

    SvarSlett
  4. Laget denne i dag til grillmat. Knallgod:-). Takk for en kjempefin og inspirerende blogg.

    SvarSlett