Du er her sammen med andre akkurat nå. I dag har ulike mennesker vært på besøk, og totalt har besøkt bloggen min siden august 2010!

torsdag 29. august 2013

Fire lykkelige år som Mrs. Brannmann


I dag er det fire år siden Brannmannen tok meg over skulderen og la på sprang mellom sanddynene på Jæren. Da var akkurat de ti minuttene det IKKE regnet den dagen over, og vi måtte få brudesveisen inn i bilen.

Det var den dagen vi giftet oss - alle seks.
En stor dag for vår lille familie.
(Mulig at noen vil mene at fire unger ikke går under benevnelsen "lille" familie).

Historien om hvordan vi møttes, og mine og dine barn ble til våre, kan du lese om HER.


Fortsatt får jeg mange mail og meldinger ang dette innlegget.
Det er tydelig at vi ikke er alene om denne livssituasjonen.
I morgen har jeg fått lov til å dele en av disse mailene med dere:)

Ha en fin-fin torsdag:)
I morgen skal jeg hjem fra kurs og feire med mine kjære:)

3 kommentarer:

  1. Gratulerer så mye med bryllupsdagen!!!
    Kjempefine bilder av den herlige familien din!!!
    Du må bli med på min Give Away! du kan vinne den nye boken Sanselige Rom :)

    Ha en fin kveld.

    Klem fra Anne-Marit

    SvarSlett
  2. Gratulerer med dagen!!
    Herlige bryllupsbilder av den lille familen:)) ♥

    SvarSlett