Du er her sammen med andre akkurat nå. I dag har ulike mennesker vært på besøk, og totalt har besøkt bloggen min siden august 2010!

fredag 16. august 2013

Freddan er her - igjen :)


Jadda, det er helg igjen:)
Lykkerusen brer seg i heimen, selv om gutta har hatt ferie i snart 9 uker og det kun er Brannmannen som jobber for tida. Men vi er såpass sympatisk anlagt at vi høylydt synger med når pappsen tar helg.


Siste helgen før skolestart.
Fire ambivalente sinn har gjort sine tanker om det de siste dagene.
Hegemor er utelukkende positiv.
En gang hverdagselsker, alltid hverdagselsker.


Bildene i dag er fra knaggen på soverommet.
Knaggen er fra Kremmerhuset, mini-gevirene har jeg fått i gave, nattassen (nattkjolen) er fra Lindex og hjertet aner jeg rett og slett ikke i farten.
Nøkkelen er fra gården til mine besteforeldre. Superfin!

Se for deg ansiktsuttrykket mitt da soverommet var ferdig og Brannmannen hang den svæææære morgenkåpa si der, sammen med et par arbeidsbukser.
Han trodde jo i sin lille verden at knaggen  var en knagg!
Hallo...h!

Ansiktsuttrykket hans var temmelig likt mitt da jeg hadde hengt opp som JEG mente skulle være der...

God helg, skjønnasser!



11 kommentarer:

  1. Haha - just som i heimen her! Bare at her har vi ikke fancye knagger, men vi har 5 knagger på badet... Hvorav 4 selvfølgelig er overfylt av mine klær, og han kjemper om å finne den ene gjenstående som er hans. Også presterer han å være sjokka over at han bare får én? Det henger jo alltid bare én bukse der, så jeg fatter ikke at han kan tro at han behøver mer heller ;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hi hi, det er så HERLIG at de er laget slik :D :D :D

      Slett
  2. Haha...hvordan kunne han virkelig tro at en knagg er til å henge fra seg klærne på!:D Ha en flott helg;)

    SvarSlett
  3. Haha... -Herlig lesning! Kjenner meg igjen! :)
    Hvor har du fått tak i den skjønne kleshengeren?
    God helg!

    SvarSlett
    Svar
    1. He he, ja de er skjønne;);)
      Kleshengeren klarer jeg ikke huske hvor er fra, dessverre. Hatt den en del år, så jeg klarer ikke vri hjernen nok... Google, kanskje?!:) Fin kveld til deg:):)

      Slett
  4. Høres ut som Mannen her ;) Men etterhvert har jeg vel innsett at det til tider KAN være lettere å la han få henge fra seg hvor han vil..resultatet blir tross alt bedre enn når han slenger fra seg der han vil :P

    Ha en God Helg!
    Solli

    SvarSlett
  5. Herlig du skriver!!!
    Her er vi også klare for skolehverdagen igjen!!!
    Da er vi tilbake til at jeg får 2 timer helt for meg selv, etter at ungene har dratt til skolen, og jeg selv skal på jobb!!!
    Det gjør ingenting det!!!
    Nå planlegger jeg høsten både her hjemme og i butikken!
    Vi starter opp med homeparty i september. Kunne det vært noe for deg?
    I oktober skal vi ha kundekveld igjen. Den 24. er datoen. Har du lyst til å komme? Hadde vært supert om du ville prate litt om blogging.
    Og så er det julebutikkåpning 9. november!!!

    Ha en fin helg!

    Klem fra Anne-Marit

    SvarSlett
  6. Hei har fulgt deg en liten stund og fant ut at det var tid for en kommentar,: for en herlig blogg du har jeg koser meg med den og du skriver så utrolige fengende at jeg både smiler og ler godt mange ganger, fortsett med dette, jeg har kommet for å bli:) Men jeg er helt sikker på at jeg leste at du hadde laget horn for litt siden men jeg finner det ikke igjen, kan du gi meg en link eller har jeg bare drømt?;)

    T:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei!:) TUSEN TAKK:):) Så koselig med slike tilbakemeldinger :):):) Og hornene finner du litt ned på bloggen, ca 5-6 innlegg ned, linken er her: http://www.hegemor.com/2013/08/fylte-horn-med-ost-og-skinke.html?m=0
      Lykke til med baking - og håper du trives videre her inne:):)
      Klem

      Slett
  7. Hehe, vi har hatt noen lignende tilfeller her i huset. "Jammen det er jo...." "Nei kjære, det er PYNT!" :)

    Som alltid morro å innom her, ha en fin skolestart-uke!

    SvarSlett
  8. Hahaha, eg kjenner igjen den av typen "hæ? skal det vere slik?" "berre vent, eg skal ta bilete av det, også kan vi forandre det litt". Godt vi kan røske litt opp i de:)

    SvarSlett