Du er her sammen med andre akkurat nå. I dag har ulike mennesker vært på besøk, og totalt har besøkt bloggen min siden august 2010!

fredag 9. august 2013

Høst-kriblinger



Jeg vet at jeg neppe er normal.
Men når kalenderen bikker august - mens jeg enda sprader rundt i bikini og spiser is, da begynner jeg å småglede meg litt til høsten.




I tillegg til en biologisk klokke, tror jeg også at jeg har en årstid-klokke.
Jeg begynner å savne pleddene mine, kakaoen, strikketøyet og stearinlysene.

Og hvert år når jeg kjenner høst-klokka slå, da sender Ellos katalogen sin ut.
Med sengetøy.
Jeg har en greie når det gjelder sengetøy.
Andre kvinnfolk har sko.
Jeg har sengetøy.


SE PÅ DE HER DA!
Jeg holdt på å dø. Av lykke.
Og jeg bestilte.


Så nå venter jeg enda litt mer på høsten.
Selv om vi koser oss veldig med de solstrålene vi får først også, da :)
Jeg er ikke helt gal.




Ha en nydelig fredagskveld - og riktig god helg:) 

Absolutt ALLE bildene er lånt fra www.ellos.no i dag:)

8 kommentarer:

  1. Hihi, jeg er litt lik. Men jeg pleier også å ha skikkelig julestemning et par dager i Juli ;-)

    Det er jo kos med høst, selv om jeg da kan tenke tilbake på sommer og sol, og savne det litt!

    Ha en fin helg :-)

    SvarSlett
  2. Ah, helt enig! Gleder meg til høsten kicker inn, fineste årstiden :)

    SvarSlett
  3. Mye fint på ellos, men de har ikke norske "standard" mål på sengetøyet, dessverre.(1,40x2m). Jeg har også dilla på sengesett (og sko), men er ikke glad i å gå i butikker.. ;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hm...de funker som ei kule her:) Kjøpt mange sengetøy derfra - og har norske Ask dyner fra Høie:)

      Slett
    2. Jo, men jeg får litt "panikk" om ikke dyna fyller dynetrekket. ;)

      Slett
  4. Jeg er helt enig med deg - jeg elsker også sengetøy :) Og jeg føler også at jeg "gleder" meg litt til høsten når skolen skal starte på august. Og alle høst - programmene starter opp. Jeg liker bloggen din godt - fortsett sånn ;)

    Charlotte

    SvarSlett
  5. Hvorfor har ikke jeg funnet bloggen din før nå?! Utrolig hærlig blogg! Må være en av de beste interiørbloggene jeg har lest på lenge!
    Fant bloggen din vel og merke da jeg søkte på DIY Hagemøbler - som jeg digger! Håper jeg også får bygd meg en slik en neste år!

    SvarSlett
    Svar
    1. Ikke vet vel jeg;) Har vært her leeeeeenge, jeg;)
      VELKOMMEN skal du være:):):) Koselig at du likte deg her:):)

      Slett