Du er her sammen med andre akkurat nå. I dag har ulike mennesker vært på besøk, og totalt har besøkt bloggen min siden august 2010!

tirsdag 6. august 2013

Hurra...for meg ;)


Ja, så var den store dagen her (igjen).
Konstanterer at det er rimelig mange bursdager jeg kan se tilbake på etterhvert.
Og jeg er like stolt for hvert eneste år.
Prøver å være like stolt over smilerynkene (som er der selv om jeg ikke smiler også nå), men der har jeg muligens et lite forbedringspotensiale.

Feirer dagen til sjøs, blant møter, vannprøver, sjekklister og mange skjeggstubbete klemmer.
Brannmannen mangler visst ikke vikarer i dag.
Vikarer er en fin ting.

Bruker ellers dagen til å drømme om favorittkakene mine og alt vi (dvs jeg) skal bake når jeg kommer hjem til den store etter-festen som vi seks er nødt til å ha.
For har man fødselsdag, ja, så har man det.
Liten eller stor.
Jeg må vel kunne plassere meg i sistnevnte kategori... om noen år.

Ha en herlig dag, der du er:)
 
 
Oppskriftene til bildene finner du her:

10 kommentarer:

  1. Gratulerer med dagen!
    Den øverste kaken har gjort suksess her også, sist gang forrige lørdag :)
    Kake nr 2 der skal jeg prøve snart!

    Kos deg videre :)
    Klem fra Ingrid

    SvarSlett
  2. Hurra for deg. Har sendt en av kakelenkene videre.

    SvarSlett
  3. Gratulerer, Hege! På samme dag, som eldstesønnen min :-)) godt det går an å feire i ettertid.

    Hilsen Olaug Brit

    SvarSlett
  4. Gratulerer så mye!!!Herlige kaker, kunne tenkt meg å spise hver eneste en:):)

    Kos deg!!

    SvarSlett
  5. Gratulerer så mye med dagen din!!:)
    Her var det mye godt:) Tror sannelig jeg må prøve meg på noen av disse!!:)
    Kos deg på dagen din:)
    Klem fra Reidunn

    SvarSlett
  6. Hipp hipp hurra for deg! :)
    Gratulerer såå mye med dagen Hege!
    Jeg ramlet ganske tilfeldig over bloggen din i sommerferien og har kost meg med å klikke videre i din store, lille verden. Du skriver supergodt og morsomt, klokt og underholdende.
    Jeg gleder meg til tiden fremover som bloggens følger :).

    Ha en superduper bursdag - håper du blir feiret litt i dag også.

    Ballonger og klem fra "Katemor" :)

    SvarSlett
  7. Hipp, hipp hurra og gratulerer med dagen som snart er over! Sjokoladekaka er farlig på flere måter; jeg klarer nemlig ikke å la restene stå;-) Skal nok prøve "kremen" en dag også! Klem

    SvarSlett
  8. Gratulerer så mye med dagen. Håper du hadde en fantastisk dag.
    Jeg har prøvd alle oppskriftene dine og de er fantastiske alle sammen. Den som er mest brukt er nok rundstykkene - den er fast i matpakken til ungene og meg selv.
    Tusen takk for all morsom lesing og inspirasjon. Ingvild

    SvarSlett
  9. Gratulerer så masse med dagen!!
    Godt du har noen vikarer som kan ta vare på deg, hihi:))

    De bildene dine du, faaaaarlige ♥

    SvarSlett