Du er her sammen med andre akkurat nå. I dag har ulike mennesker vært på besøk, og totalt har besøkt bloggen min siden august 2010!

mandag 19. august 2013

Hverdagen er her !


DA var vi i gang!
Vi har i dag skjenket skolevesenet med en elev i 3. klasse, en i 5., en i 7. og en i 9. klasse.
VEL BEKOMME!

Dagen i går gikk med til forberedelser av alle slag:
Blonde hårtufser falt på badegulvet da solbrente nakker fikk litt mer luft, og en betenkt 9-åringen lurte (mens han satt der) på om Brannmannen hadde hatt afrosveis da han var ung.
Saksa klippet resolutt et lite hakk da "frisøren" fikk bilder på netthinnen av sin kjære med det andre ytterpunktet av den sveisen han har hatt så lenge jeg har kjent ham - nemlig totalbarbert.

Litt senere på dagen registrerte vi et skrekkelig rabalder i kjelleren.
Det var så høyt at til og med ungene reagerte.
Da er det høyt.

Det viste seg at vaskemaskinen hadde jobbet seg en meter ut på gulvet under sentrifugering, noe den aldri noensinne har gjort før.
Hvorfor?
Fordi Hegemor vasket skolesekkene, vel. 


Dagen kom, og spente gutter forlot redet (med rene sekker) mens mor sank ned i sofaen med en skål is for å feire.
Jeg har fått formiddagene mine tilbake:)

Godt nytt skoleår til deg og alle dine:)

8 kommentarer:

  1. Herlig! Det er fantastisk med sommer, men veeeeeldig godt når hverdagen er tilbake igjen:)

    SvarSlett
  2. Det er sååååå deilig. Ungdommene er på videregående og minstemann i 1:klasse. Nå sitter jeg med en god morgen kaffe, strikketøyet og under ett deilig pleid. Alenetid er gull;)) kos deg masse du også i den travle hverdagen, kos deg med den fine bloggen din, nydelige bilder. Varme klemmer fra Ann Elin :))

    SvarSlett
  3. Så deilig.. Hverdagen er god den også heldigvis.. Her er lille snupp tilbake i barnehagen og formiddagene her blir brukt til egentid og oppladning til nye våkenetter med et nytt lite nurk i oktober :)
    Ha en fantastisk uke Hege:)

    SvarSlett
  4. Hverdager er fantasstisk:))
    Særlig de da vi har fri på formiddagen, hihi:)

    Ha en fin fin kveld, nå skal jeg legge bind på skolebøker jeg og, usj, liker ikke!!

    SvarSlett
  5. kjenner meg igjen... Hurra for hverdagene :)

    SvarSlett
  6. Hei. Den er veldig fin den tavlen din med ukeplan. Er den kjøpt eller har du laget den selv?
    Hilsen Hege

    SvarSlett
    Svar
    1. Den kjøpte jeg på en interiørbutikk like utenfor Kongsvinger:)

      Slett
    2. De har den på Casa Design nå.

      Slett