Du er her sammen med andre akkurat nå. I dag har ulike mennesker vært på besøk, og totalt har besøkt bloggen min siden august 2010!

tirsdag 13. august 2013

Klokker uten tikk-takk...ja takk!

Er du en av dem som ikke takler høylydt tikk-takk når du skal lukke øynene?
Det er min kjære også.


Utallige klokke-investeringer har kommet til kort på soverommet vårt og fått møte Brannmannen i et heller ubildt (og ikke helt våkent) øyeblikk.

Men - Ikea har skjønt det igjen! Det er utrolig lite tikke-lyd i klokkene deres.
Veggklokka vi har på soverommet nå "puster" ikke i det hele tatt.
Samme gjelder de søte små nattbordklokkene her:
Og disse veggklokkene er også helt supre.
Våre søte små har dem på rommene sine. Gode å se på og "uten pust".
 I dag er siste dag i Nordsjøen på denne offshoreturen. I morgen bærer det til land og strake veien sørover.
Hatt to HERLIGE uker, men savner dem hjemme nå. I morgen kveld skal det klemmes!
Big time!

Vi ses:)

2 kommentarer:

  1. Så enig med din kjære eg :) Bra Ikea har forstått det nå.. eg kjøpte ei vekkarklokke der ein gong som bråkte innihampen. Men den ødla seg sjølv faktisk. Rista i stykker når alarmen ringte :-)

    SvarSlett
  2. Eg kan også melde meg inn i klubben for "ja takk til klokker uten tikk-takk"! Har den skjønne nattbordklokken fra IKEA og er meget fornøyd med den :) Ha en fin fin uke :)
    -Elisabeth

    SvarSlett