Du er her sammen med andre akkurat nå. I dag har ulike mennesker vært på besøk, og totalt har besøkt bloggen min siden august 2010!

søndag 11. august 2013

Nå blir det kanskje pinnekjøtt til jul...!


Sengetøyet kom like før jeg dro offshore, men ikke tidlig nok til at jeg rakk å skifte på hele senga.
Så jeg tok bare den ene puta.
Saueputa.

Hele taktikken her er et tappert forsøk på å påvirke underbevisstheten til Brannmannen - slik at han kanskje begynner og like sau, og dermed pinnekjøtt.


Mulig dette er et skikkelig long shot, men her skal altså ingenting være uprøvd.

Jeg prøver lykke og ønsker meg skikkelig julemat i desember;)

3 kommentarer:

  1. Haha, herlig! Lykke til med det:). Kul pute iallfall!

    SvarSlett
  2. Hei, hvor har du kjøpt puta?

    SvarSlett
    Svar
    1. Saueputa er en del av et helt sauesengesétt fra Ellos:) Se innlegget før dette:):) Dødskult!!:)

      Slett