Du er her sammen med andre akkurat nå. I dag har ulike mennesker vært på besøk, og totalt har besøkt bloggen min siden august 2010!

torsdag 1. august 2013

Sommerferie-pause


Kjærestebilde fra Instagram;)

Da har jeg tatt to uker fri fra sommer og sol.
Det vil si - sol kan hende vi får, men det har ikke så mye og si her.
Jeg har kommet meg offshore igjen, og skjørt og shorts er ubønnhørlig byttet ut med langbukse.
Føles faktisk ganske merkelig å ha så mye klær på igjen.

Batteriene er ladet etter ukesvis med sol og varme - og familiekos:)
Aldri veldig stas å dra fra mine kjære - men nå har nedtellingen startet (13 dager igjen;)
Så satser vi på en fin ettersommer når jeg kommer hjem.
Klarer nemlig litt til sol!

Fin-fin torsdag til deg:)
PS! Bloggen tar ikke ferie;)
 

2 kommentarer:

  1. Hei Hei!
    Sommeren har vært superfin!!!
    Og tenk at det er 1. August!
    Men vi tåler noen fine sensommerdager også vi!!!

    Ha det fint der ute på havet.
    Så blogges vi snart igjen.

    Klem fra Anne-Marit

    SvarSlett
  2. God ny vakt:))
    Her har vi og koooosa oss med deilig vær og opplading av batteriene:)

    SvarSlett