Du er her sammen med andre akkurat nå. I dag har ulike mennesker vært på besøk, og totalt har besøkt bloggen min siden august 2010!

lørdag 21. september 2013

Inspirasjon fra annonsørene mine


Idag er det annonsørene mine som skal bli gjort litt stas på!
Vil vise dere noen små smakebiter av hva dere kan finne dersom dere besøker to av dem:


DRØMMEHUSET er en fantastisk flott interiørbutikk som ligger i Bergen. Men for dem av oss som ikke bor på de kanter, har de en minst like fin nettbutikk som er absolutt verdt et besøk.
De er forhandler av LENE BJERRE og mange andre supre designere.

Jeg har lagt min elsk på disse lampene her:

Det er håndlagte lamper av fuglefjær som gir et herlig og lett inntrykk, samtidig som de lyser godt uten å blende. Tenk å våkne under en slik på soverommet?

Dagens andre annonsør er LYKKELIG som er en fin og nyoppstartet nettbutikk som har tilholdssted på Rennesøy utenfor Stavanger.


Jenta som driver denne butikken, Lene, jobber både tidlig og sent med å finne de riktige produktene og med å gjøre alle sine kunder fornøyd.

Barfota

Hun selger alt fra interiør til klær, skjerf, smykker, sjokolade og den populære Pukka-teen.
Hun er vel verdt et besøk.


Syns denne lysslyngen fra Lisbeth Dahl var så skjønn. Sølvkuler med klare lyspærer inni. Det må jo bare bli fint i vintermørket?

Også denne pjuskete og myke tassen under her på babyrommet:


Alldeles nydelig:)


Har dere ikke besøkt dem før, kan jeg varmt anbefale dere begge to.
DRØMMEHUSET har egen Facebook-side HER
og LYKKELIG har sin Facebook-side HER.

Ha en deilig lørdag:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar