Du er her sammen med andre akkurat nå. I dag har ulike mennesker vært på besøk, og totalt har besøkt bloggen min siden august 2010!

tirsdag 10. september 2013

Sommeren på hell

Jadda. Tidenes sommer måtte ta slutt den også.
Og selv om jeg har vært klar for høst en stund, er det alltid litt vemodig når sommeren ryddes bort.


Samtidig er vi superfornøyd med alle de herlige sommerdagene vi har hatt (og egentlig har enda).



Vi hadde høstforbereding forrige helg og ryddet vekk basseng og puter, klippet litt busker og rensket bort ugress og halvdøde blomster.


Så nå er det bare å finne fram pledd, stearinlys og strikketøy.
Jammen ikke verst det heller.

Nyt høstmørket:)

5 kommentarer:

  1. Så enig med deg Hege! Sommeren er herlig, men godt med kvelder med tente stearinlys, pledd, litt kakao og strikketøy... Hytteturer og ruskevær, og her i huset kommer snart en liten baby også! :)
    Ha en fin dag:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Så koselig:) Da har dere virkelig noe å se høsten i møte med:) :) Lykke til!!! :)

      Slett
  2. Sommeren er absolutt en herlig tid, men høsten er min favoritt. Gleder meg til mørke kvelder, tente stearinlys, pledd og noe varmt i koppen. Jeg får også gjort mer i huset av dill og dall, stæsjing og nye ideer:)
    Flotte bilder:)

    En flott tirsdag til deg:)
    Klem Marianne

    SvarSlett
  3. Sommeren er over igjen, det går så fort, Trist å se at blomster begynner å visne og vi må rydde inn all kosen :O) men da tar vi kosen inne da....;O) Klem fra Ann Elin

    SvarSlett
  4. Jeg fortsatt prøver å late som om sommeren ikke er over. Helt vanskelig å gjøre i dag fordi det regner i Polen men høsten har også sine gode sider.

    Hilsen,
    Ewelina.

    SvarSlett