Du er her sammen med andre akkurat nå. I dag har ulike mennesker vært på besøk, og totalt har besøkt bloggen min siden august 2010!

søndag 20. oktober 2013

I dag er det en "sånn" dag... :)


Jepp, det er kakaodag!
Innedag! Høstdag! Pledd-dag! Film-dag! Kooose-dag!
Med andre ord en DIGG dag!
 ___

Jeg har hatt en liten bloggpause pga jobb. Kom meg i land på onsdag, men bruker alltid litt tid på prioritere dem som jeg deler hus med først, og som jeg ikke har sett på 14 dager, -  så får Mac'en litt oppmerksomhet etterhvert;)


For den litt i overkant farge- og interiørinteresserte personen jeg er (neida, ingen ekspert - men interessert), er det den komplette lykkefølelse å komme hjem til "normale" farger igjen. Jeg skal innrømme at jeg blir smårocka i hodet av alle 70-tallsfargene jeg har hatt rundt meg siste dagene: badgulvet er gulorange vinyl, veggene er spraglete jungelgrønne, døra er mørkebrun osv osv. 

Så nå sitter jeg og finner min mentale balanse(!) og indre harmoni(!) ved å la øynene roe seg ned med beige, hvitt, grått, tre og betong.
Og Brannmannen lurer på om jeg har hatt noe sterkt i kakaoen...


Ja ja, så er man en smule skrullete, - men jeg innrømmer det hvertfall...

Ha en herlig og fin høstdag - med de fargene DU liker best:)

4 kommentarer:

  1. Så koselig:))
    Er digg med hjemmekos og kakao ♥

    SvarSlett
  2. Slike dager er ikke å forakte :)

    SvarSlett
  3. Sånne dager er herlige, kos deg og NYT! :)

    SvarSlett
  4. Hørtes herlig ut! Har mann som jobber i nordsjøen og det er herlig å se hvordan han setter pris på de små ting på land etter fjorten dager innesperret i åpenheten. Godt å se at du gjør det samme :)

    SvarSlett