Du er her sammen med andre akkurat nå. I dag har ulike mennesker vært på besøk, og totalt har besøkt bloggen min siden august 2010!

onsdag 23. oktober 2013

Lange, mørke kvelder



En liten skjermdump fra Instagram'en min idag.
Her nytes høsten i 500, innimellom hverdagens fotballkamper, kompisbesøk, lekser og dagligdagse gjøremål.

8-åringen og jeg har skåret ut et svært gresskar i dag.
Han var som vanlig meget skeptisk i utgangspunket til moderens evner når det gjelder saker han mener han vet mye mer om enn meg. Men skepsisen roet seg etterhvert som arbeidet skred fram, og nå lyser fint i et orange hode på trappa.

Ha en god natt :)

5 kommentarer:

  1. Nydelig vakkert hos deg <3 God natt :)

    SvarSlett
  2. Høsten er en herlig tid :) Får så god tid til kos <3

    SvarSlett
  3. Herlig med høst, men nå kan snøen bare komme..., ja, jeg tuller ikke:)
    God helg til deg...

    Annelise

    SvarSlett
  4. Her var det koselig! Besøk meg også, vel! Se for eksempel det populære innlegget mitt om handling: http://camilla-camillasblogg.blogspot.no/2012/09/ok-er-du-klar.html

    SvarSlett