Du er her sammen med andre akkurat nå. I dag har ulike mennesker vært på besøk, og totalt har besøkt bloggen min siden august 2010!

tirsdag 29. oktober 2013

Spindelvev-muffins til Halloween


La meg si det med en gang: jeg har IKKE funnet på dette selv!
All ære og ros skal gå til TONEROSEDESIGN.COM
Dette er antakelig den råeste bloggeren hva kakepynt angår.
(Tar du en titt inne hos henne blir mine muffins heller flaue).


Da jeg fant hennes spindelsvevs-muffins var saken klar. Dette måtte jeg lage. Og jeg måtte øve meg litt, så vi lagde dem liksågodt i helgen også. 8-åringen som vanlig meget skeptisk til moderens påfunn, men han stilnet denne gangen også.


Kjøpte muffinsformer på Ikea da jeg var på date der med Brannmannen for en ukes tid siden.
Brukte likegodt Toro sjokolademuffins og blandet til melis.

Delte melisen i to boller og tilsatte litt sjokoladesaus i den ene, slik at den ble brun.
Smørte hvit melis på muffinsene først.
Fylte en plastpose med den brune melisen og klipte et lite hull i hjørnet.
Klemte ut brune sirkler på den hvite melisen og brukte en tannpirker til å dra streker fra midten og ut.
Slik ble det spindelvev:)


Nå kan Halloween bare komme:)

4 kommentarer:

  1. Wow!! Se det, utrolig hva som kan fixes med T O R O:)

    SvarSlett
  2. Utrolig stilige! Må teste ut disse i morgen jeg også.
    Takk som deler!

    Ha en fin kveld.
    Klem fra Tonje Merethe

    SvarSlett
  3. Åh, de var superkule!!
    Fikk lyst til å lage sånne jeg og :)

    Ha en fin kveld
    Klem

    SvarSlett
  4. De var jo super fine og uhyggelige.
    Får selv lyst til at lave nogle.
    God og dejlig dag til dig.
    Klem Lonni

    SvarSlett