Du er her sammen med andre akkurat nå. I dag har ulike mennesker vært på besøk, og totalt har besøkt bloggen min siden august 2010!

lørdag 16. november 2013

Årets julegavepapir...

…har kommet hjem!
Det har flyttet hjem til oss fra Panduro, og jeg fryder meg som en unge med ny leke.


Så dette blir årest farger under treet.
Både papir, bånd og tags er fra Panduro.


De aller fleste gavene er ordnet, men må alltid spare noen slik at jeg får meg noen koselige handleturer i desember også. Litt av sjarmen det. I tillegg til at jeg alltid kommer på så mange gavetips i siste liten. Mulig jeg har det etter min mor.


Ellers blir helgen tilbrakt på sofaen. Høst-forkjølelsen som vi vanligvis bare står og ler av, har banket oss rett i dørken i år. Brannmannen har til og med karret til seg diagnosen lungebetennelse. Jeg er jo selvfølgelig ikke så sykelig, - for meg holder det med halsbetennelse og det styret der. Så nå deler vi penicillin, Paracet og Ibux broderlig.

Men alle er gode venner, så da skal vi nok overleve.
Ganske koselig å dele sofa også ;)

Ha en deilig helg :)

9 kommentarer:

  1. Så nydelig,skjønner du gleder deg til å starte pakkingen ja♥
    God bedring til dere, her sitter vi inne mens uværet "Hilde" herjer...

    klem,Lindamor

    SvarSlett
  2. Off god bedring :) flott papir :)
    Kom å væme på give awayen min.... En louis poulsen lampe..., dritkul!!!

    Klems Diana :)

    SvarSlett
  3. Kjempefint pakkepapir! Blir nok noen kjempefine julegaver under treet :))
    God bedring!

    Klemmer

    SvarSlett
  4. Det blir så lekkert Hege :) Panduro er en godtebutikk for oss interiørglade.
    Ønsker dere alle god bedring ♥ Klem Anette

    SvarSlett
  5. Det var et lekkert papir og tilbehør! Da er det gøy å pakke inn gaver da :)
    God bedring!

    SvarSlett
  6. Så fint papir, nydelige farger ♥
    Jeg er også glad i og pakke fint i fine papir, bare synd det ikke er jeg som skal ha de pakkene under mitt tre, hehe:))
    Får pakke inn litt pappesker kanskje, i fint papir:))

    SvarSlett
  7. Så utrolig fint papir, kan tenke meg at det blir et vakkert juletre med disse pakkene under.. God bedring til både deg og brannmannen :=)

    SvarSlett
  8. Hva heter de forskjellige papir fargene ? Prøvde og finne de men fant ikke:/

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei:) Skal prøve og finne navnene når jeg kommer hjem. Er offshore nå, så det gjør det litt vanskelig akkurat nå;)

      Slett