Du er her sammen med andre akkurat nå. I dag har ulike mennesker vært på besøk, og totalt har besøkt bloggen min siden august 2010!

søndag 3. november 2013

Er du gravid eller småbarnsmor og har migrene?

Min lillesøster studerere farmakologi, og hun og venninnene er nå i sluttfasen med masteroppgaven sin.
Noen av disse søte venninnene holder i den forbindelsen på å undersøke risikooppfatning, informasjonsbehov og holdninger til migrenemedisiner i svangerskapet og i ammeperioden.

Og så tenkte de at noen av mine lesere kanskje var gravide eller småbarnsmødre med migrene og lurte på om jeg ville være så snill og informere om undersøkelsen i et innlegg.


Det er klart vi får til!

Dersom du faller inn under kategori gravid / småbarnsmor + migrene og kan tenke deg å være med på undersøkelsen, finner du et enkelt undersøkelsesskjema HER.
Her finner du også en del utfyllende informasjon.

De har også en veldig fin gruppe på Facebook hvor de deler  masse nytting informasjon om medisiner og graviditet. Den finner du HER.

4 kommentarer:

  1. Jeg er ekstremt plaget av migrene i svangerskapet, jeg er så glad for disse jentene har valgt å forsket på bruk av medisiner i svangerskapet. Hurra!
    Er flere uker siden jeg svarte på spørreskjemaet og sprer det hele tiden.

    SvarSlett
  2. Tusen takk for at du reklamerer for oss :D Det setter vi s stor pris på! Vi tror jo og håper vi kan gjøre en forskjell :) Og til strikkelaura: Takk! Det er supert! :) Hvis du liker facebooksia vår så kan du få med deg resultatene etterhvert også :)

    SvarSlett
  3. Jeg faller inn i den målgruppen, så jeg skal ta meg tida en dag til å svare. Har likt FB-siden nå og kommer til å dele det der jeg kan :)

    SvarSlett
    Svar
    1. På vege av MIMGA-Studien sier jeg tusen takk! :) Jo flere svar vi får, jo bedre blir resultatet! :)

      Slett